Lördag 20 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: Hobby och motor

Daldansen går

Daldansen går

Heja Leksand ! Till baka där dom hör hemma egentligen, fast det satt hårt inne ett tag, hugget som stucket. Båda lagen är ju gamla veteraner i sammanhanget så det känns nog inte kul uppe i Ö-vik just nu. Ok,godnatt. L. /ps, måste ju bara, det har varit så tyst här inne hela dagen,ok/ds.
Antal svar på detta inlägg: 8
Hahaha blir nog bara en säsong så är de puts väck därifrån de fjantarna !
Hohohoho, olika tycken och smak tydligen, ett gammalt storlag i alla fall kan man säga. Men som sagt,alla väljer. Häsn.
Vi får väl hoppas att dom stannar kvar i mer än ett år,men det återstå att se. Önska dom all välgång!

Lakers fick stryk i går mot Saik. Men dom är inte döda än mästarna från i fjol. Mins hur det gick för LIndköping!! (Göcke)
Annons
Hej Thomas, Saik ska nog ta hem årets SM kan man ana, "rötterna" finns ju där uppe också så det är ok. Inte mycket mål i matcherna, i dagens, ett enda på 60 minuter, men jämnheten spelar ju roll. Och angående upplysningen om funktionen för sidan går väl det för sig också, hellre det än motsatsen. Hälsn. L.
Jag önskar också Leksand lycka till. Håller alltid på småklubbar mot dom stora.

Det bästa var dock att se "storfjanten" Foppa misslyckas.

Tjenixen pedhan, som sagt, småklubbar som kämpar ute i landet är värda all aktning. Men en sak här du skriver om Foppa, antar att du menar något i TV-programmet han var eller är med i, tittar aldrig på de där programmen men har ju sett trailar, har liksom aldrig fastnat för den där typen TV, det mesta är så tillrättalagt för att roa tittarna, men all väljer ju fritt TV-tittande. Må gott/L.
lagera, nej jag menade inte tv programmet Mästarnas Mästare som jag antar du avsåg.

TV såpor är regisserade av tv produktionen och deltagarnas uppträdanden är i mångt och mycket styrt så jag har ingen åsikt om nån av den anledningen.

Jag har inte sett programmet.

Min åsikt är baserad på händelser från verkliga livet.


Ahaaa,,det är där han är med ja,ser ju inte alls det programmet av just den anledningen du antyder här, styrt och redigerat som sagt i alla scener. Då vet jag inte vilken grej du menar där gjorde bort sig, men ok, får leva med det då,hehe.

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem