Tisdag 23 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: Ekonomi och hem

SWEXIT

SWEXIT

Vi skall inte prata politik, men jag tror att Brexit drabbar oss alla, både på ont och gott.

Och jag kan nog hålla med om att alla "månskensbönder" med 2 kor i sin skall ha 4 miljoner i stöd, kanske inte är helt rätt. Vi gamla, Lagera, Göcke och undertecknad kanske kunde få lite internetstart-bidrag istället. Några fina begagnade löständer och ett par kryckor med broddar.

Eller vad tycker ni Swexit och en ny färgglad Internetstart sida?

GLAD MIDSOMMAR
Antal svar på detta inlägg: 4
masken , internetstart sidan har flaggan i topp i dag

nu är det midsommar , då räcker det att fira den

om någon nu vet varför vi firar denna dagen
Egentligen skall man ju inte avslöja Statshemligheter,men anledningen till midsommarfirandet och stången, hänger som så långt tillbaks strax innan Gustav hittade Siivia han bröt av av misstag, då han trodde det var växelspaken på sin nya P-1800 Efter det beslöt han att låta den vara gipsad då Silvia lagt ner en massa (7 sorters) blommor i hans kunglig bädd, och det doftade gott och hela tjittarongen fick hänga med till Öland. Numer kör han automat!!!!

Därför rustar vi för framtiden, för sonen kan inte köra bil
masken jag älskar Brexit, vad IS-sidan firar är OK, men BRExit är så fantastiskt nu, jobbar vi på SWExit, eller att vi inte blir det landet som har den sämsta avtalet i EU, vi skall ha samma eller bättre avtala som Schweiz har fått.
Annons
Nu blir det stopp

håll politiken och religion utanför Internetstart.


Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem