Fredag 19 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: Dator och internet

Svarta ikoner

Svarta ikoner

När jag öppnar startsidan och till vänster har alla program jag har installerade så är de flesta svarta och tråkiga, blev så nu efter den senaste uppdateringen och undrar vart jag kan ändra detta?
Antal svar på detta inlägg: 15
Sidor: 1 2 Nästa »

En del av mina blev också svarta, men detta försvann efter omstart
Jag har startat om flera gånger men de är svarta ändå.
Gör ikonerna ett snäpp mindre och sedan ett snäpp större
Annons
Challe testade du mitt förslag?
Vet inte hur man kan göra programikonerna större i startmenyn. De ikoner som är svarta kan jag inte öppna utan de stänger sig igen, Microsoft Store kan inte öppnas utan stänger sig direkt och ikonen försvinner från aktivitetsfältet.
Högerklicka
Det finns inga sådana alternativ, jag tror du har missförstått mig Göcke.

När jag klickar på windowsloggan nere till vänster så kommer alla progra upp som jag har i min dator och det är de ikonerna som är svarta och ser inte ut som ikonerna har gjort tidigare.
ja jag har tolkat det som det är startbordet som har svarta rutor
i ditt fall är det tydligen något som gott fel vid uppdateringen.

och för att du inte skall sumpa dina program och dokument borde du skapa ett lokalt konto och ge det adminbehörigheter innan du går vidare
Jag har fått rätt på de svarta ikonerna genom att köra Microsoft Store och då installerade jag om ikonerna och då blev de som de ska.

Nu när jag har använt datorn lite så fungerar inte Windows Update när jag ska kolla uppdateringar, det står "Något gick fel. Försök öppna inställningar igen senare" men jag har försökt flera gånger i dag men med samma resultat.
w10 uppgradering
https://bit.ly/369ziNr

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem