Fredag 19 april 2024 vecka 16
Forum
Kategori: Övrigt

Zlatan svarar inte

Zlatan svarar inte

Hur mycket ska man hålla på och fjanta med en sportdiva??
Skit i honom och låt honom bestämma själv! Sluta skriva om sånt trams,eller är det värdefullt? Fokusera på de som inte är divor och lyft fram dem i stället!
Antal svar på detta inlägg: 23
Sidor: 1 2 3 Nästa »

Samtidig måste man inse att han är en fantastik fotbollsspelare. Och han lyfter laget när han är på planen. Han kan trots allt vara skillnaden mellan seger och fiasko. Och då kanske man måste fjäska lite.
Zlatan måste ställa in sig i ledet, han måste behandlas som alla andra, för att inte det skall bli misstämning i laget.

Låt honom vara diva i Inter, men här hemma skall inte ha några speciella privilegier, utan landslaget duktiga tränare i hans svenska klubbar, så hade han aldrig befunnit sig där han är idag.
Men skit i det där affrokrullet. Ingen skall fjanta sig för en fjolla som honom. Dom flesta skiter i honom, något han innerst inne förtjänar. För det handlar ju bara om pengar när det väl kommer till kritan.
Annons
Just det Fajjer, det är det jag menar, hålla på och fjanta och krypa för nån som har hur mycket pengar som helst och anser att han kan bestämma allt och dessutom uppföra sig kaxigt.
Ignorera honom och vårda de som förtjänar det i stället!
Är det en ton av avundsjuka jag hör eller vad. För att ha den inställningen att skita i Zlatan så har ni många synpunkter om hans leverne. Oavsett vad ni tycker el tror är orsaken till att han inte vill spela i landslaget så är det bara han själv som vet varför. Sedan kan man tycka det är helt fritt. Men i mina öron låter det som avundsjuka sen om det är pengar el annat ja det vet jag inte men hur som helst så är Zlatan en av världens bästa fotbollsspelare o jag tycker det är synd att han inte vill spela i landslaget, hoppas han ändra sig med tiden.
Vi har fler bra spelare men ingen i hans klass i nuläget men att krypa för honom el vem annan som helst ska vi naturligtvis inte göra, Spelarna kan bara bli tillfrågade sedan är det deras eget beslut att spela el inte.

Var hade någon idrottsman/kvinna i eliten varit i dag om inte deras hemklubbar o tränare hade funnits, helt klart har deras stöd varit viktigt men i slutändan är det ändå idrottarens egen förtjänst o slit om de når ända fram.
Det som det handlar om enligt min uppfattning är just krypandet och fjäskandet......pengarna spelar mindre roll.
Kan man inte vara stolt för att bli uttagen och göra sitt bästa, då kan det verkligen kvitta!
sluta hacka på en av världens bästa spelare, hacka på henke istället det var han som missade straffen i VM. Folk glömmer det för att han är en sån helylle-grabb. Vad är viktigast att vara bra spelare eller en "schysst" grabb?
Viktigast är att vara en bra fotbollspelare, utan att glömma sitt ursprung, om man dessutom är en sympatisk människa, så har man Henke i ett nötskal, långt ifrån vad man kan säga om Zlatan.
Vad har Henke egentligen åstadkommit? Spelat i Skottland - ha! Nött bänk i Barcelona - ha! Bronset i USA kan han knappast ta kredit för, det var ju Brolin o gänget som ordnade den. Henke ska vara glad att han fick följa med. Jämför detta nu med Zlatans karriär. Och när Henke inte vill vara med så är det OK, men fy för att en liten rosengårdsunge skall tacka nej till landslaget, nej fy f.n, han ska vara glad som får stanna i sverige - eller hur?
Ursäkta denna kommentaren, men dina synpunkter återspeglar rivaliteten mellam HIF och MFF.

De synpunkter du har på var han kommer ifrån eller är uppväxt får du stå för själv, förstår inte vad de har med sakfrågan att göra.

Beträffande Henke tycker jag kommentarer är överflödiga.

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem