Söndag 28 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: InternetStart

En chatt på IS ?

En chatt på IS ?

Skulle det vara möjligt ?
Antal svar på detta inlägg: 17
Sidor: 1 2 Nästa »

Det hoppas vi! En bra ide´
Det skulle ju inte behöva vara allt för krångligt att göra en chat funktion inuti själva forumet, som en egen del.

VI VILL HA!
Japp så slipper man Facebook me eller hur patrikke
Annons
JAAAAA!!!
Jigsaw!
Fäjsbåck är ju kul!
Du borde testa......
varför inte? vore jätte kul
...men någon kan ju säga något styggt och göcke har inte möjlighet att övervaka en chatt 24/7...
Det är ju klart, vi får se till att alla håller sig till de regler som finns då, svårare än så blir det inte, eller?
Precis, men den här frågan om chat har ju varit uppe innan och då har det blivit nej, på grund av den anledningen.
Många av trådarna tenderar ju ofta att bli av "chatkaraktär" så jag håller med. En riktig chat hade helt klart varit att föredra. Skulle vara kul att chatta live med de som är online just då...
F.ö tycker jag att det är en bra och trevlig nivå på IS för närvarande...
vad ni chattar om har inte jag med och göra , eller vad ni skriver på andra forum, många av dem är ju slutan så helt att inte ens google listar dem.

skriver ni här på forumet, vet hela google världen det om några sek.
leiake har studerat detta fenomen.

ni som har @internetstart.se mail, ni ser det genom att ni har en en extra länk till mailinloggningen uppe i högra hörnet, kan ju chatta via (googleinterfacet).
Det kom till bla för att ni skulle kunna chatta med varandra. om precis vad ni vill.

vh /göcke

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem