Söndag 28 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: InternetStart

Fetstil i inlägg på Forumet

Fetstil i inlägg på Forumet

Med anledning av missnöje hos vår"Snodden"måste jag skriva detta inlägg.

Du får skriva hur du vill för mig. Jag är ingen moderator. Jag ville bara nämna
att detta med fetstil har varit på tapeten förut.

Fetstil inne i texten är godkänt. Men hela texten i inlägget blir lite mycket.
Samt för många smileys är oxå av ondo.

Detta är allmänt vedertaget av moderatorer på alla Forum.





Antal svar på detta inlägg: 26
Sidor: «1 2 3

Det leder nog inte till krig men det lär leda till att farbror Göcke låser tråden och det är inte roligt.
Kan du bara hålla en någorlunda låg profil Harlekin33 så friskar du minsann upp IS det ska du veta.
Sen ska du inte smeka leiake medhårs så mycket som du gör för då blir han så "kagig".
Detta leder mig till nästa fråga:

Varför är en del människor på detta sättet?

Har dom problem eller är dom feluppfostrade?

Jag fattar inte ett skit! Om det nu är mig som du avser, vad skrev jag som var så fel?
Annons
Jag fattar hellre ingenting.
Jagt ycker att mana bsolut skakuna fås kriva lite soman vill! Allaär inte högtutbildades å dets å!
Harlekin33, jag tycker det är en bra debatt du startat, för jag har också hängt upp mig på att det kritiseras en hel del på hur inläggen utformas.

Men är det hela världen om man glömmer en stor bokstav eller sätter ett komma tecken fel, eller om man delar på ett ord som inte skall delas, är inte huvudsaken att man skall kunna skriva om det man har på hjärtat (tyvärr med en del undantag), jag tycker att det är oförskämt att påpeka sådana små detaljer, utan att veta vad som ligger bakom, det kan t.ex få en del människor att inte våga skriva i forumet.

Nej, jag tycker att de som klagar på andras skrivkunnighet är de som skall tillrättavisas och inte tvärtom.

Sida:
« 1 2 3


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem