Lördag 27 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: Dator och internet

Comodo Dragon

Comodo Dragon

Denna webbläsare gilla jag,rak och klar. Inga tillägg än men snabb!!
Antal svar på detta inlägg: 11
Sidor: 1 2 Nästa »

http://www.comodo.com/home/internet-security/browser.php
Snabb och snabb. Allt är relativt eller hur. Om en sida laddas på 1,5sek eller 2sek kan väl kvitta. Det handlar inte enbart om vilken webbläsare som man väljer utan även om vilket grafikkort och nätverkskort man har. Sen vilken lina man har och hur bra ens DNS servrar funkar osv. Allt är ett samspel mellan olika saker som ska klaffa 100% om det nu ska bli riktigt bra. Denna information har jag fått av vissa Herrar experter på IS. Ni ska veta vilket tragglande det varit innan jag tröttnade på att jaga sekunder. Men visst är den bra!
Jigsaw Då är mitt 100%. Den öppna sig på stubben. Sedan har den en snygg ikon på skrivbordet!!
Annons
Då är jag den förste till att gratulera då. Mitt funkar bara 25% om jag själv får välja %sats. Vad jag än skrev innan så ljög jag (lite). Nöjd med hastigheten och sidrenderingen på nätet blir jag aldrig (tror jag iallafall).
Finns på Svenska och har stavningskontroll.
Så mina vänner. Snart blir det roligare att använda Comodo Dragon. Nästa version av Webbläsaren baserad på Chromium 4 så planeras det att ha support för tillägg.
Hoppas det inte slöa ner läsaren bara.
hehe Thomas2!!

fler tillägg = seeeeeeegt
Jo Jag är rädd för det!!
Ja och ändå så finns det så många Firefoxanhängare. nu får vi bara hoppas att dom fixar det smidigt så den förblir snabb.

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem