Söndag 28 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: InternetStart

Ny speldator reklam

Ny speldator reklam

Jag tycker den nya reklamen för dells speldator är jobbig, den som är längst upp i fönstret i forumet.
Är det bara jag som är grinig eller är det fler som inte gillar den?

Kan man inte lägga den längst ner på sidan i stället?
Antal svar på detta inlägg: 9
Jag gillar datorn, har ju en:)
Handlar detta om reklampengar till sidan så kan man nog inte göra så mycket åt det.
Kan nu Göcke och Daniel göra sig en hacka på IS så varsågod från min sida det är ni värda.
Jo visst är det reklampengar .. gör som jag och klicka på bannern så bidrar vi till sidans överlevnad ..
Annons
ok så länge man slipper flash reklamen bara, de e för jobbigt ju..
Ah får bara Comodo flashblock så gör det inget haha.
patrikke

är det den tiden i månaden?
Nu vet jag ju inte hur det funkar men jag klickar i alla fall lite då och då, kan det generera en slant till sidans drift är det helt ok för min del.

Som lazze skriver - så länge det bara inte är flash-reklam kvitter det för min del.
Hellre 100 spänn per år i medlemsavgift än reklam på is. Det börja lite försiktigt... men sen då?? Kanske hela IS väller av reklam om något år??
Reklam har det ju funnits länge på IS, som blocket, Tradera, inkClub, ginza, Svenska Spel, men dom har man ju klart vant sig vid nu och märker inte av dom.

Det vi reagerar på är om det har blivit ny förändring på sidan, med positiv eller negativ reaktion. Den nytillkomna reklamen stör inte mig så den får gärna vara kvar för min del

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem