Tisdag 30 april 2024 vecka 18
Forum
Kategori: Dator och internet

Epost

Epost

hej. testar att skicka epost till mina hotmail.com har 2 st. men eposten kommer bara fram till ett av dom , någon som kan ge tips om vad det kan vara.
Tackar på förhand
Antal svar på detta inlägg: 51
Sidor: «1 2 3 4 5 6 Nästa »

vill ju inte ha mina hotmail som standardepost *L* har ju en annan epost som jag använt i många år som jag vill ha kvar
standard posten reglerar du när du väl har konfigurerat konton i
windows live mail, där kan du sen sätta vilket konto som helst som standard
Tack Göcke nu ska jag se om jag fixar detta annars får jag väl återkomma
Annons
lycka till , och som sagt återkomm om du inte fixar det.
Jadu Götcke nu har jag försökt hela dan , även med hjälp av hp men ingen tycks kunna lösa detta.
har nu lagt in tunderbird istället som epostklient men det verkar inte heller hjälpa.

ska väl säga så här har en hp photosmart preium c309 g allt i ett.

Och det verkar helt hopplöst att fixa detta , var till en datafirma och pratade med dom men dom hade ingen lösning annat än att jag skulle lämna in dator och skrivare så att dom kan ta bra betalt, men si det ville inte jag

Så den som kan lösa detta problem ska få många stjärnor i himlen
slaslan , vad pessimistika utalande

vad har du gjort???
Förutom att ringa HP supporten och fått stopp.

har du testat mitt förslag att starta microsoft live mail och logga in,
innan du
scanar och försöker sända det i ett mail
funkar inte detta testa med att högerklicka på en redan sparad bild och skicka i ett email.

båda fungerar hos mej, så någon tankevurpa är det hos er.

jag instalerade en ny w7 bara för att testa med live mail funktionen
och här är det inga problem.

man kanske skall börja ta betalt
är nog skrivaren som är problemet.
men som dom säger man får inte ha en webbaserad epostklient och det är ju windows live mail.
kanske inte har förklarat riktig heller , när jag trycker på scanna på skrivaren då får jag upp alternativet scanna till epost på min laptop som har vista och windows mail , men inte på den med windows 7, kör nu tunderbird men det hjälper inte heller.


klart jag kan scanna till datorn , men jag vill ju scanna direkt till epost!!!!!!!!!!!!!!!!
har testat allt , men får väl låta det vara ett tag så kanske det fixar sej , hp supporten skulle titta på det också
slaslan!

Jag hade hämtat hem följande program igen.
Vi kan kalla det ominstallation.

http://www.download.live.com/wlmail

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem