Fredag 3 maj 2024 vecka 18
Forum
Kategori: Dator och internet

musen och tangentbordet spökar

musen och tangentbordet spökar

hej
min mus och tangentbordet styr sig självt i Counter-strike.
man kan spela lite, sen så kan man inte styra musen och ibland tangentbordrt... måste typ skaka musen.

musen är sprillans ny. MX510.
har dom senaste drivrutinerna.
Har testat att ha den i USB med men det blir likadant..

Någon som vet ett vettigt svar på detta??
Antal svar på detta inlägg: 33
Sidor: «1 2 3 4 Nästa »

Troetter, det är säkert inget fel på din router men den kanske bromsar trafiken men jag hör av mej så fort jag kollat utan router.
Om ni har en router/brandvägg är spelen definierade i setupen.
D-Linken har i vissa modeller en setup för att säkerställa portar för nätspel.

Annars så vill jag hoppa in och instämma i Professor Gösta's
inlägg om just Mössen i från Logitech
De kan ha ett fabrikationsfel om de bär sig konstigt åt överlag
och ni bör göra en egen kontakt om detta inträfffar med just Logitech , blanda inte in stället där ni har köpt musen utan bara kontakta Logitech.
Men först skall ni kontrollera på deras hemsida om de har någon uppgradering eller något annat tipps att komma med.
De är nämligen väldigt måna att deras produkter fungerar och att
de får in problem som kan uppstå som de inte själva kan rå över.
Just Logitech® MX™1000 Laser Cordless Mouse , hade en liten serie som hade en defekt.

Men som sagt jag tror inte det är musen som är boven i erat fall.
fin fint benny......men göcke routern kan väll inte påverka musen och tangentbordet?...fast ibland känns det som om att det laggar till precisn när musen och t-bordet börjar krabba!
Annons
Nu har jag testat utan router och det var stor skillnad på CS, hade ändå tänkt köra utan router ett tag så det blir ju bra.
ärligt funkade musen och allt perfekt utan routern?
Det funkade mycket bättre än förut men inte till 100% men i allafall till 95%, det hände nån gång att det låste sej men bara för nån sekund, har du möjlighet att prova utan router så gör det.
oki men då måste det ändå va nått fel på datorn ifall den låste sig nån sekund.. =/
I så fall måste vi ha samma fel du & jag och dom oddsen tror jag är små, nä det måste va' nåt annat som spökar, vi får klura lite på de.
Utnyttjar spelet nätet överhuvud taget.
Det borde ju kunna kontrolleras med att starta upp utan nätverk
jo sant

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem