Lördag 4 maj 2024 vecka 18
Forum
Kategori: Dator och internet

Kommer inte in på IE8

Kommer inte in på IE8

Sen ca åtta tiden i kväll så kommer jag inte in på IE , jag får en varnings ruta där det står typ cant read memorycard .

Jag gjorde nu som så att jag höger klickade på IE och kunde komma in utan Adds - on som det så fint heter med andra ord så är det utan Flash och sånt .
Nån som vet hur jag kan komma åt det problemet inte nu kanske men imorrn .

Jag tror det har med det ******* programet från P...

Visa/dölj hela huvudinlägget

Antal svar på detta inlägg: 23
Sidor: «1 2 3 Nästa »

Du har inte en mobil eller digital kamera som du kopplar in ? dom har minneskort och ofta program som vill göra olika saker koppla fast sig i andra program, det kan också vara nåt program till ovanstående som du har avinstallerat som bråkar

Advance systemCare bör du kunna avinstallera utan problem,eller om du har en återställningspunkt till tiden före det började bråka med IE har du kollat det?
Jo både mobil och kamera som jag kopplar till datorn när jag vill lägga över bilder . senast va det mobilen som jag hade kopplat in .

Okej nu ska vi se jag har inte avistallerat nåt jag har inte laddat ner nåt program varken till toolbar eller annat .

Var ser jag om jag kan återställa till tiden innan det började bråka ?
Det behöver inte vara nåt du avinstallerat det kan vara nåt av programmen till kameran eller mobilen , dessa kan kroka tag i IE för att kolla efter uppdateringar

Annons
återställningspunkterna finns info här

http://technet.microsoft.com/en-us/library/bb490854.aspx
Tusen tack , jag hittade återsällnings knappen på Advance systemCare och nu funkar det

Men en fråga ska jag ta bort Advance systemCare ? är det kanske mer en jag klarar av programmet asså

En än gång tusen tack
sedan har xp egna återställningspunkter eller är det så att Advance systemCare trycker igång xps egna ?


Advance systemCare har många funktioner har inte utforskat det helt än, har det på min laptop. Jag har inte stött på några problem än så länge på den, nogrannt läsande om alla inställningar och funktioner, så lär du dig programmet, du kan ta bort det om du vill eller läsa på mer om det.
>zenit< Jag tror att programmet trycker igång XPs egna då den har alla insällningar i sitt minne så att säga ( inte duktig på dataspråk) men när jag installerade programmet så tog den backup på XP filer som jag förstår det .

Jag ska försöka läsa på mer och lära mig det märker jag att det är mer än jag klarar av så tar jag bort det .

Tusen tack en än gång , nu slipper jag tänka på det i midsommar

>Göcke< Jag gillar din början på ditt första inlägg " få inte panik" du har verkligen lärt känna mig men idag hade jag det inte va mest ledsen för att datorn inte fungerade som den skulle , du vet ju vilken otur jag brukar ha men mina datorer .

Tack o GLAD MIDSOMMAR !
till er att ni fixade problemet,

själv så har jag och frugan haft en underbar dag på hojen.
får önska er alla en Glad Midsommar
även om jag och frugan jobbar då.
Det låter härligt Göcke det är ni värda det är jag säker på !

zenit hade otrolig tålamod med mig , och jag fick bra alternativ som jag kunde testa Jag ska allt läsa igenom alla inlägg på denna tråd för jag tror det finns saker här som kan hjälpa mig i framtiden

Hoppas ni får en bra dag imorrn även om ni jobbar

GLAD MIDSOMMAR !!
Du sa att sist var det mobilen du kopplade in, menar du före det började krångla ?

Har du det senaste uppdaterade programmet för mobilen som du använde den gången ?

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem