Söndag 28 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: InternetStart

Egna favoritlänkar

Egna favoritlänkar

Hej,

Jag har gjort om funktionen att spara egna länkar. Detta innebär tyvärr att ni måste spara om dem för att de ska synas på startsidan igen.

Det ska dock inte vara några större problem utan bara att gå och spara om dem. Förhoppningsvis ska ni inte behöva fylla i dem på nytt. Om ni blir tvugna att göra det beklagar jag att mina förändringar medfört omständigheter för er.

Min förhoppning är att denna förändring ska leda till bättre funktioner, tex med möjlighet att spara fler länkar om man vill det.

Mvh
Daniel
Antal svar på detta inlägg: 22
Sidor: 1 2 3 Nästa »

Det fungerar alldeles utmärkt!
Får det iante att fungera, har sparat adresserna ett fler tal gånger, men varje gång jag öppnar internetstart.se. så finns inte länkarna där.... börjar blir frustrerad... annars är det en bra sida...
Det fungerar utmärkt.Glöm inte http://,i adressen
Annons
christofer , vilken browser kör du, har du spärrat cookies under sekretess i ie?
Nope jag har inte spärrat cookies, och jag kör IE, http:// har jag med, vissa gånger har det inte sparat alls och andra gånger har dom hållt sig ett par timmar... nu har dom varit kvar i 12 timmar ialllafall
Hoppas de håller i sig nu för dig Christofer. Ett tips kan annars vara att en gång nollställa cookien (genom att radera den) för att sedan mata in dem för att få en fräsch start, då bör dina favoriter hålla i sig i många dagar utan problem.
nu har dom hållt sig sedan igår...... yippi.... tor det funkar nu
Jag har nio snabblänkar hur gör jag för att få plats med fler?
Under nästa (eller näst nästa) vecka kommer det att bli möjligt att spara fler egna snabblänkar.

Jag kommer att presentera när det är igång genom att markera spara egna favoriter länken med en ny-ikon.
Finns det något sätt att lägga cookiefilen på en annan stans så man kan radera cookiefiler man vill radera men ändå spara sina länkar?

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem