Söndag 28 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: InternetStart

Politik

Politik

Vi har under den gångna veckan haft två trådar som snuddat vid politik.

Eu-krisen har haft 1419 som har läst den

Juholt har haft 176o som varit intresserad

Ingen annan tråd har kommit över 300 som läst.

Medveten om att jag fortsätter med mitt tjat, så kan man ju bara drömma om hur aktivt IS hade varit om man släppt lite på restriktionerna, och låtit medlemmarna inom rimliga gränser diskutera det som intresserar dem.
Antal svar på detta inlägg: 7
Radio på IS läst 31651 ggr

finns många trådar som är "lästa" långt över 1000 ggr vilket inte innebär att man läser tråden utan bara klickar på den för att komma åt andra delar i forumet snabbare t.ex 20 senaste inlägg


Juholt "läst" 1750 ggr men svar bara 26 ggr på den
north!

Har dessa trådar varit nära politik.

Juholt och EU-krisen är ju minst sagt politik.
Intresse finns. Men ingen medlem på IS vågar säga något om politik.

För då tror dom att Göcke stänger av dom.

Men det gör han inte. Han är snällare än vad ni tror.
Jag håller med North.
Lite politik hade allt varit skoj att debattera. Med forumets nuvarande regler (som inte alltid följs av leiake ) i botten så skulle det kunna funka hur bra som helst.
Annons
DedaPera, jag är medveten om att det finns många trådar som har långt fler läsare än de jag nämnde, men jag skrev under 1 vecka och då skall det stämma .

Sedan ligger det en del i det leiake skriver, många vågar inte skriva i en politiktråd, kanske av erfarenhet, men håller man bara en god ton så har man inget att vara rädd för.

Jag skulle nog starta en tråd om dagen om jag fick, eftersom all politik är intressant, men det känns inte bra att den kanske plockas bort efter ett par timmar, därför avstår jag och troligen många med mig.
Jag tycker att det är bra att man inte får diskutera politik här på IS, för det finns ju många andra forum.

Det är lätt att om det nu hade varit tillåtet att diskutera politik här så hade det tagit överhand och dominerat hela forumet, så för min del, nej tack för politik på IS forumet

Respekterar din åsikt absolut DedaPera, men all politik kunde lagts i en egen kategori, så den som inte har intresse hade aldrig behövt läsa ett enda inlägg.

Jag är själv med i ett annat litet forum, där säkert 30% av inläggen är politiska, vi har hållit på i fyra år och har nog skrivit nära 10000 inlägg i politiska trådar.

Inte en enda gång under dessa år har jag stött på någon som spårat ur, visst kan det bli heta diskussioner, men det skall vuxna människor kunna klara av, och det tycker jag vi har gjort
Ja jag är också medlem på flertal forum som det diskuteras politik på och är själv med i diskussionerna, men jag anser fortfarande inte att IS som är i första hand startsida och forum-delen som är ett "plus" och kan läsas av alla oavsett om man är medlem eller inte, ska innehålla politik

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem