Lördag 27 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: Dator och internet

Windows 8

Windows 8

Har uppgradera till Windows 8 nu fungerar inte dvd spelaren likaså inte hdmi kontakten till TV vad göra
Antal svar på detta inlägg: 27
Sidor: «1 2 3 Nästa »

MrCyberneo!

Ditt tips om Classic Shell det glömmer vi. Det är antikt.

Vi måste lära oss nya grejer. Svepa med handen. Inte smeka som man gör på
kvinnans innanlår. Det blir för löst. Man måste ta i lite mer, men inte för mycket.

Jag är för hårdhänt. Min smartphone, säger ajabaja.

Jag tor att sveptekniken har gjort sitt. Inte bra om jag skall var ärlig.
leiake!!

Här provas ingenting!!! Man vet vad man har! amen inte vad man få!

Mig kan du inte lura i fördärvet!!! Jag har varit busschaffis!!
Kommer nog uppgraderingar via uppdate så jag väntar, såg en annons idag om en bärbar med Windows 8 för 3444 kr !!
Annons
Jag provade Win8 Pro under några timmar och det är inget för den som vill ha egen kontroll över programmen som man vill köra, nej det ska apparna sköta hit och dit, några är gratis en del inte.

Win8 är för den som vill slippa tänka och låta MS sköta allt åt dig, så vill du ha kontroll över din dator så stanna vid Win7.

Det tänker jag göra och aldrig mer släppa in win8 i min dator iallafall.
MrCyberneo!

Sitter med Windows 7 igen. W8Pro är stökigt och lite ostabilt. Nu har jag
mina smileys tillbaka och kan spela alla spel obehindrat.

Vi får höra vad fackpressen gillar W8Pro. Det börjar klagas på nätet.
Mitt bank-ID fungerade inte riktigt. Det gjorde mig nervös.

Jag behåller W7 ett bra tag, tills dom rättat till alla buggar W8Pro.

IE 10 gillade jag, men då måste man ha W8Pro. Blä,blä!
Bara nonsens, man har lika bra kontroll över W8PRO om inte mer än man har i Win 7 och några buggar finns det inte i W8PRO för jag har det själv och det fungerar till 200% felfritt!!!
leiake, IE 10 kommer till win 7 också om det bara är det du är ute efter, tycker du ska installera win 8 igen för du kommer att komma in i det bara du ger det en chans!
Challe!

Tyvärr kan jag inte säga detsamma. Jag hade problem.

Nu kommer IE10 till Windows 7, så det verkar perfekt.

http://tinyurl.com/aypunos
Jag märkte en försämring gjord av Win8 pro igår kväll i mitt test av strömning med HD film i mkv format via hdmi till min led-tv, och det var att det lackade i filmen (små hackningar) med VLC spelaren, detta problem har jag inte kvar nu efter att jag gick tillbaka till Win7an. Hur kan det komma sig?

Så inte ens Win8 är perfekt Challe!

På tisdag nästa vecka släpper Microsoft 19 säkerhetsuppdateringar för Windows, varav tre för Windows 8.
Microsoft meddelade i går att företaget på tisdag kommer att släppa den första säkerhetsuppdateringen för Windows 8 sedan operativsystemet gick till försäljning i slutet av förra månaden.

Totalt sex säkerhetsuppdateringar som täpper till 19 sårbarheter i Windows, IE och .net släpps på tisdag. Tre av säkerhetsuppdateringarna gäller även Windows 8 och Windows RT, det är dock inte känt hur många sårbarheter som täpps i de nya operativsystemen.
challe!

Här hittade jag något till ditt W8Pro. Testa det så får vi höra vad du tycker.

http://www.stardock.com/products/start8/

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem