Lördag 4 maj 2024 vecka 18
Forum
Kategori: Dator och internet

Inloggning på Facebook

Inloggning på Facebook

När jag ska logga in på fejan så får jag till svar att lösenordet är felaktigt och så blir det en ny mindre inloggningsruta med röd bård. Skriver jag in exakt samma lösenord där så fungerar det, men alltså oftast inte ifrån facebooks startsida. Knepigt.
Windows 8.1 och IE !!
Antal svar på detta inlägg: 23
Sidor: «1 2 3 Nästa »

Testa att rensa historik och cookies och börja om från början med inloggningarna
Kan inte tänka mig att FB vill se ditt körkort eller ID kort Joanna, tror ganska säkert att ditt konto är kapat på något sätt.

Har du bett någon bekant att kolla om din sida finns kvar?
Göcke! Jag har fått en ny hårddisk installerad. Det är en
Samsung SSD
840EVO

Det ska vara en hårddisk utan rörliga delar, den ska tydligen inte rensas utan den ska sköta sig själv om jag fattade rätt.
Annons
Joanna, att rensa cookies och historik i webläsaren har inte med de uppgifter att göra som du fått om hur man sköter SSD diskar

du har blivit totalt felinformerad.

vill någon ha en inskannad version av ert körkort eller ID så har ni blivit utsatta för bedrägeri och borde kontakta Facebooks support om det.
Så här ser det ut.
Givetvis har jag inte följt nedanstående anvisningar!!!!




Ladda upp ditt foto-ID
.

För att bekräfta att detta är ditt konto måste du skicka in en digital bild i färg av din officiellt godkända ID-handling. Legitimationen ska innehålla ditt namn, födelsedatum och foto.


Godkända ID-handlingar omfattar:

Pass


Körkort


Statligt utfärdat ID-kort


Militärt ID-kort


Immigrations-ID med namnteckning


We can't accept:

Din profilbild


Vardagsbilder
Skrämmande att någon kan göra på detta vis, detta är ju ett klassiskt försök till bedrägeri, det borde polisanmälas!!
Och den tiden har jag inte nu. Försöker att hitta var på facebook jag kan anmäla det.
GRRRRRRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!
Joanna, kolla under hjälp längst ner på fb-sidan! Eller på kugghjulet längst upp till höger finns det också hjälp.
det som är skrämmande är att facebook själva har en förklaring alla detta
http://korta.nu/eire7

och det skall man få via en websida som man inte kan se om den är äkta eller falsk.

och att proceduren är allt annat en enkel och riktigt långsam.

Håller med om att det är otroligt! Hur som haver så kommer jag INTE att scanna in någon bild på ID handling. Om jag går med i Facebook igen så blir det med ett nytt konto.
Varit bortrest några dagar och har inte haft tid att sitta vid datorn.

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem