Fredag 3 maj 2024 vecka 18
Forum
Kategori: InternetStart

Riktlinjer för Forum

Riktlinjer för Forum

Jag vill passa på att tacka för alla intressanta synpunkter kring inlägget jag skrev om pojkar som sammansvärjer mot kvinnliga sammansvärjningar (..) .

Fortsätter det i den här takten får vi bort Los Lovos, Putte Gunn och övriga i laget Grabbarna Gubbs = avdelningen för killar som är mer förtjusta i att tracka andra än att hålla sig till ämnet. Självklart spänner de fast sig med näbbar och klor vid siten när ett sådant här ämne hamnar på dagordningen - kanske har de inget annat att lägga ner energi på, det var jag beredd på.

Det är min förhoppning och grundade övertygelse att även OP Göcke / Daniel håller ögonen öppna efter deras bidrag.

Roligt även att andra skrev, det behövs !

Jag skulle personligen önska att även andra människor var mer aktiva på ett forum som detta för att bibehålla en god stämning, även om jag själv inte har för avsikt att stanna kvar här och hålla ställningarna ( det finns så mycket annat i livet värt att kämpa för ) - men min aviskt med bidraget var delvis att röra om i grytan och det lyckades jag nog ganska bra med.

Det andra syftet var att ge moderatorn en tankeställare - för hur bra håller sig standardskribenterna till Riktlinjer för Forum ?
Läser man Los Lovos och Putte Gunns inlägg finner man rätt snart att de är fullständigt fria att skriva en massa annat, varav merparten är sexistisk ohövlighet.

Detta bör ses över med den påföljd som OP tycker är lämplig

M v h Angel
Antal svar på detta inlägg: 6
Ursäkta mej,Göcke,Daniel,är inte ovannämda inlägg personliga angrepp ja då vet jag inte vad som är?snacka om att kasta sten i glashus tjejer.
Har läst en hel del här nu och kan bara hålla med mike; Det är en del damer här(både manliga och kvinnliga..) som verkligen borde läsa sina egna inlägg innan dom klagar på andras..
Men så är det på alla forum, alltid några som är så självupptagna att dom tror att alla som inte tycker exakt lika som dom är idioter..
nä men Nina,hur gammal är du?"han är värre"detta börjar likna nå jäkla tonårsforum,han slog först buuuhhhh!väx upp för guds skull och bete er som vuxna.eller slit er från datorn och gå ut i det vackra vädret.
Annons
Så du tror inte att ROKS innersta kärna har varit inspirationskälla för många kvinnor runt om i landet trots att det mesta dom tyckt och föreläst om varit rena nonsens. Du tror alltså att Rubars har klippt och hittat på allt! I så fall tjena mittbena.
Putte Gunn:

Som jag sagt OTALIGA gånger tidigare :
Roks misstag intresserar inte . Är du fortfarande intresserad att tjata om Roks kan du väl göra det på nån annan tråd - du har ju t.o.m. startat ett inlägg som handlar om det ? Nej TVÅ om roks.

Det här inlägget har ingenting med Roks att göra.

Det här inlägget heter RIKTLINJER FÖR FORUM och behandlar frågan om hur Riktlinjerna på ett Forum ska kunna efterlevas om man inte har någon påföljd mot dem som bryter mot riktlinjerna.

Gå nån annanstans å fortsätt tjata om Roks om du måste men fatta att det här är inte rätt ställe Putte Gunn.

Dessutom föreslår jag fortfarande att du läser vad föregående skribenter skrivit innan du ger dig in i debatten, det brukar underlätta - förutom att ta reda på vad debatten handlar om (..)

/ Angel


Jag har låst denna tråden på grund av den tråkiga attityden och att jag har rensat bort mer än 75% av den delen.

mvh // göcke moderator IS

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem