Tisdag 23 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: Ekonomi och hem

Coop

Coop

Såg en tv reklam om Coop där dom sålde 3 pkt kaffe för 59:- men det gäller bara på stora Coop och det finns bara en i Stockholm och den ligger på Karlavägen 53 och så finns det en i Bromma och en i Häggvik. Längre bort på Karlavägen så ligger det också en Coopbutik men där gäller inte erbjudandet!!
Vad sysslar Coop med egentligen? Varför har folk slutat att handla på Coop?
Det finns stora Coop, vanliga Coopbutiker, Coop extra, konsum m.m och olika erbjudanden i alla butiker Hur ska vi konsumenter hålla reda på Coop butiker?
Antal svar på detta inlägg: 6
loket55 , inte lätt idag att se var de har bra erbjudande hos någon av dagligvaruhandlarna. ICA har lika svårt med egna privata handlare att få ut utbudet.

möjligen är det de nya e-handlarutskicken (e-prenumerationerna) som de väljer att visa utbudet i idag.

själv tycker jag de är svårlästa i ett krångligt format.

coop är inte som det varit,
de sviker närheten till sina medlemmar,
det som var styrkan under 50talet.
Du ar helt rätt att det är rätt krångligt att läsa erbjudanden.
Det är väl ingen som blir medlem i Coop idag? Dom är ju dyrast av alla jag känner till! Vanliga Coop butiker har ju slutat med reklamerbjudanden, där har dom bara ett reklamblad medan stora Coop har kvar sina reklamerbjudanden! Jag har pratat med hon som driver Coop på Östgötagatan och hon är förbannad! Dom har förlorat många kunder på reklambladet men direktiven uppe från styr det hela!
sorgligt att det blev toppstyrt och misshandlat.
Annons
Håller med! Det var Anders Sundström som tog bort återbäringen!
Jag har 3 st Coopbutiker inom gångavstånd men handlar aldrig där numera och inte åker jag till Karlavägen för att köpa kaffe men det var ett bra erbjudande synd att det inte gäller alla Coopbutiker!
Extrapris brukar ju ofta gälla om man handlar för minst en viss summa...
Särskilt kaffe...
inte i det här fallet

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem