Fredag 29 mars 2024 vecka 13
Forum
Kategori: Dator och internet

Skrivare offline ?

Skrivare offline ?

Hej. Jag kan inte skriva ut från datorn tror den är offline. Har kollat färger, papper,sladdar den är standar skrivare och den hjälp som finns. Det går att scanna till datorn men inte skriva ut från datorn.Jag har w10 skrivaren är en brother mfc440cn. Vad kan jag göra?
Antal svar på detta inlägg: 18
Sidor: «1 2

Går inte att avinstallera. Det kommer upp Ett fel uppstod. Alla uppdateringar kunde inte avinstalleras.
Start > Inställningar > Uppdatering och säkerhet > Felsök > Ytterligare felsökare

Där kan du felsöka skrivare, Windows update med mera
kan även försöka med Kontrollpanelen > Alla objekt på Kontrollpanelen > Felsökning > (System och säkerhet) Åtgärda problem med Windows uppdate (Avancerat och bocka in "Använd reparationer automatiskt) tryck "Nästa"
Annons
Jag ska testa detta senare. Någon mer som har samma problem.Har microsoft någon hjälp för detta. Ny uppdatering?
Kentr10 testa förslagen du fått och ge sen en feedback tillbaka
Hej. nu fungerar skrivaren det kom nyligen en uppdatering det var väll den som fixade problemet. Tack för er hjälp
Hej. idag fungerade det inte. Det kom upp start menyn fungerar inte logga ut. Jag tog bort senaste uppdateringen 2020-08-17 sen fungerade det igen. Vad är det för fel på uppdateringarna?
Det var KB4566782 jag tog bort

Sida:
« 1 2


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem