Fredag 3 maj 2024 vecka 18
Forum
Kategori: InternetStart

Nu funkar inte mina favoriter

Nu funkar inte mina favoriter

Kunde inte redigera min favoritlänkar så jag tömde cookies och försökte importera nya cockies från en annan dator med det gick inte. Då skrev jag in nya favorititer och dessvärre försvinner dom när jag klickar ner sidan internetstart.se Det står exported for Netscape browsers i cockiedokumentet. Har IE inställd på EGNA Accepetra Cockie från första och tredje part. Vad kan det vara för fel? Har McAfee OuickClean som är avbockad på auto cockierensning. Tacksam råd!
Antal svar på detta inlägg: 5
Hej Pontus,

Ledsen men jag vet inte vad det kan vara för fel, någon annan som har tips?
Hej! Nu repeterade jag alllt, dvs tömnde alla cockies och sidor. Importerade en exportfil från min andra dator och då funkade det men jag kan inte redigera. Tar jag bort en länk och lägger till en ny så kommer den gamla tillbaka fastän jag gjort en ny exportfil som importerats. Knepigt!!!
Vad är det för fel på Windows Favoriter.Har nyttjat detta
utmärkta hjälpmedel sen stenåldern.Lägg ner IS favoritlänkar.
Dom är irriterande,och idiotiska.
Exportera och importera.Blä!
Annons
Du Leif språket avslöjar mycket. IS favortiter är och varit utmärkt hjälpmedel för min del. Emellertid har något inträffat som gör set svårt att redigera. Avvaktar och ser om det finns någon med annan uppfattning än Leif
Hej Pontus,

Kom på en grejj, det kan mycket väl bero på att den cookien som du importerar är en gammal variant som består av för mycket info. Testa gärna att deleta dina cookies och sen skriva in dina favoritlänkar på nytt. så På så sätt skapar du en ny fräsch cookie med dina favoriter. Efter det borde det inte vara några problem. Hoppas på det bästa!

Mvh Daniel


Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem