Fredag 3 maj 2024 vecka 18
Forum
Kategori: InternetStart

Ang: olika språk på IS Forum

Ang: olika språk på IS Forum

Hej!

Det har sagts tidigarenämnt att det är barn som surfar runt i detta forum, och andra folk som inte kanske kan engelska. Då tänker jag framförallt på tråden om skolan (som jag rent spontant tänker på), där de två senaste inläggen skrivet i denna stund då jag skriver detta är engelska, även ett danskt inlägg i denna tråd.

Är inte detta ett Svenskt forum? och inte ett internationellt?

Delar bara med mig av mina åsikter men jag kanske är ensam om att tycka detta ?

Det är bara en liten undran jag har nu på den soliga fredagskvällen.

Trevlig fortsättning på den regniga sommaren!
Antal svar på detta inlägg: 4
Ånej, alla kan inte engelska lika bra som tuffa Eric, världen går under.
Los Lovos >>

Min engelska är då inget bra, vad har du fått det ifrån? Tuff?? Vem har sagt att världen går under?

Det här ser jag mer eller mindre som ett påhopp mot mig som person, har jag gjort dig något?
Eric du har rätt att tycka vad du vill och har rätt att bli bemött med sakargument och inte personangrepp. Fortsätt tycka och skriv, om det sen inte faller i god jord är en annan sak.
Annons
Eric:

Min poäng var, visserligen mycket svår att se, det får jag hålla med om, att om någon skriver ett inlägg på ett språk som väldigt få förstår så får han/hon kanske inte så många svar. Det är en risk som folk kan få ta. Och återigen Eric, jag ursäktar mig för det plumpa sättet jag uttryckte mig på. Jag läser det jag skrev och förstår vad jag menade men inser att det kanske inte var alltför uppenbart om man inte skrev det själv.

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem