Fredag 3 maj 2024 vecka 18
Forum
Kategori: InternetStart

Inloggning

Inloggning

Daniel tycker det är dags att skynda på utvecklingen av inloggningsfunktionen känns som det börjar spåra ur på forumet, med folk som använder andra nick och håller på o skriva massa skit.
Man vit inte riktigt längre vem som skriver inlägg för det byts nick hit och dit hela tiden.

Det är bara min åsikt men nånting att ta i beaktan. :)
Antal svar på detta inlägg: 62
Sidor: 1 2 3 4 5 6 7 Nästa »

Ja, en verifikation av sitt användarnamn är ett behov som jag har uppmärksammat. Jag har börjat att jobba med detta men det tar lite tid. Sen tycker jag det är värt att lägga lite extra energi på det för att det ska bli en så smidig övergång och lösning som möjligt. Men som ni ser på inloggningsrutan uppe till höger testar vi lite nu och jag siktar på att bli klar i augusti/september, tänkte vara lite ledig med familjen också så jag hoppas ni kan hålla ut!
Mvh Daniel
wöörd
jag tycker att Rob skall har talamod..
Annons
Det är ju mitt i sommaren och även grabbarna som dreiver IS ska väl ha semester!
Jag försöker låta bli att blanda mig i debatter som bara är till för att få igång bråk..man vet inte alltid vilka det är-men man vet ju vilka som startar dom...vis av erfaremhet kan man säga!
Daniel: Jag tänke bara ge dig lite tips som jag själv har grubblat på en hel del:
Kör inte med tvångstregistrering. Jag tror att många nya personer känner sig osäkra och kan lämna ett forum om krav på registrering sker.
Låt personer som vill ha sitt nick ifred registrera det, men tvinga ej nya personer att registrera under tvång.
Det bör vara ett öppet val. :)
Vad är det för ide att registrera sig då?
Då kan vi ju ha det som vi har det nu.
Det ligger något i vad Fajjer säger.Folk är rädda att registrera
sig.Ni har ju e-postadressen.,i alla fall.
Vissa inlägg är lästa av 500-600 personer,av dem har 10
några synpunkter.Det måste bero på rädsla eller osäkerhet,
eller något konstigt.Det måste vara fler som har synpunkter
i vissa frågor,men vågar inte skriva.
Blir dom då registrerade,blir dom än värre osäkra.

Jag tror att ni skall avvakta,med registrering,tills något annat
blir uppdagat,som tvingar fram saken.

Jag är inte ovillig,att betala en femtiolapp om året,om det är
därför ni vill registrera.Ni lägger ner mycket jobb,och ingen vill
väl jobba gratis.Sponsorpengar måste ju vara i underkant,eller
ni har andra drivkrafter.
Efter att ha varit ute på en massa siter där det har krävts registrering så inte har folk varit rädda för att skriva. IS är trots att det inte finns reg.krav det renaste av de forum jag besökt. Jag kan lova det är många.
Det jag irriterar mig på är är när någon stjäl mitt nick och skriver saker som jag alls inte står för. Om man kunde komma åt detta utan reg. så gärna för mig.
Vad är det som är så farligt med att reistrera sig? Idag finns ju IP-adresserna här på iS så den kunnige kan om han eller hon vill få fram vem personerna bakom alla nick.
Min käre Putte Gunn!!

Om du visste,hur många blyga och försiktiga människor det
finns,så skulle du svimma.
Du tar för givet att alla är lika frimodiga,som du är.Men jag
vill nog påstå att,du är den mest extrema,vi har haft på denna
portal.Till och med Göcke ,verkar chockad.Du har haft 43
inlägg på 45 minuter.Vilket tangentbord har du.Går det på
raketbränsle.He,he.

Tur att inte alla är som dig,för då hade det blivit trångt på IS.

Jag har aldrig slagit en kvinna,eller barn,och då har du sagt att
du tål all kritik.Du är extremt,på alerten,utan att vara plump.
Göcke!

Mina inlägg har en tendens att sprida bokstäverna,för mycket.
Har du någon medicin.?

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem