Fredag 26 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: InternetStart

Småfräcka göteborgsvitsar

Småfräcka göteborgsvitsar

Tänkte prova om detta mottages positivt,eller Göcke hänger på
låset direkt.

Göteborg är ju spårvagnar som bekant.

En yppig blondin satt och pudrade sig.Då råkade hon tappa pudervippan i urringningen.Den fick ligga kvar,hon var framme
vid sin hållplats.I trängseln råkade Kålle knuffa till henne över barmen,varvid ett moln uppstod av puder.

Kålle kollar förundrat,och säger till omgivningen.

Titta,bruden har torrmjölk i "pattarna"
Antal svar på detta inlägg: 26
Sidor: «1 2 3 Nästa »

Glömde: i er vitsklubb!
Fortsättning på Järv-Anton hoppas ni tål. Vi får se?
Alltså, bära eller brista tänkte Järv-Anton fast han var väl medveten om att han sköt den upphetsade björnhonas "sambo" för drygt ett år sedan. Efter det hade hon jagat bort all uppvaktning som försökt bestiga henne.
Anton kände sig stark som en björn denna sena afton och nu skulle han se till att björnhonan fick vad hon saknat så länge så länge.................Nu kommer den fräcka biten så spänn fast säkerhetsbältena och luta er bekvämt bakåt för snart kommer jag att berätta slutet.
Är det nån som vet likheten mellan en pizza bagare och en gynekolog...


Båda får känna lukten men inte smaka....
Annons
Här ommer mitt lla birag till denna tråd

En spyfluga flög uppför vid en flod och en lax som simmande i floden under flugan såg honom och tänkte: "Om jag väntar till flugan flyger nedför floden så kan jag hoppa upp och äta den som lunch."
Utan att laxen visste om det satt det en stor björn på flodbanken och han såg spyflugan också. "Om jag väntar till flugan flyger nedför floden, så kommer laxen att hoppa upp och äta flugan och då kan jag sträcka ut min ram och fånga laxen och äta den till lunch" tänkte björnen.
Utan att den stora björnen visste om det satt det en jägare på andra sidan floden och han såg spyflugan med. "Om jag väntar till flugan flyger nedför floden, så kommer laxen att hoppa upp och äta flugan och då kommer den stora björnen att sträcka ut sin ram och fånga laxen och då kan jag hoppa ner till flodbanken och skjuta den stora björnen och ha den som en trofé" tänkte jägaren.
Utan att jägaren visste om det satt det en skogsmus bredvid honom och han såg spyflugan med. "Om jag väntar till flugan flyger nedför floden, så kommer laxen att hoppa upp och äta flugan och då kommer den stora björnen att sträcka ut sin ram och fånga laxen jägaren kommer då att hoppa ner till flodbanken och skjuta den stora björnen och ha den som en trofé, och då kan jag ta smörgåsen som kommer att trilla ur jägarens ficka" tänkte musen.
Så flög spyflugan nedför floden; laxen hoppade upp och slukade flugan; den stora björnen sträckte ut sin ram och fångade laxen; jägaren hoppade ner till flodbanken och sköt den stora björnen; och musen hoppade efter jägarens smörgås, missade och trillade ner i floden.

Vad kan man då lära sig av den här lilla historien? Jo, att det krävs en j-a massa förspel innan musen blir våt!
Du är suppleant i styrelsen,på detta mästerverk.Kanske var i
längsta laget,för att hålla intresset vid liv.
Men perfekt poäng.
fortsättning: Järv-Anton närmade sig honan som nu fick syn på honom. Hon vände sig helt om och böjde sig framåt, höjde ryggpartiet en aning och gick brett isär med bakbenen. Hela hennes härlighet var nu helt blottad.
Järv-Anton som stod bara någon meter från saligheten kände hur det bultade och spände både här och där i hans kropp. Rappt slet han av sig kläderna och nu skulle björnhonan få vad hon tålde. Men ve och fasa, död och förintelse Järv-Anton upptäckte till sin stora förvåníng...............
Putte Gunn!

Jag väntar med spänning..........!!!!
Detta kan vara ditt inträdesprov.He,he
PS OBS Jag är redan med lem det har du själv sagt!
En man bestämde sig för att köpa ett nytt kikarsikte till sitt gevär. så han gick till vapenaffären och frågade expediten om han hade nåt att rekommendera. Expediten tog fram ett sikte och sade till mannen: "Det här siktet är så bra att du kan se ända upp på toppen på den där kullen, där mitt hus ligger. Prova så får du se." Mannen tittade genom siktet bort emot kullen och började plötsligt att skratta. Expediten undrade givetvis varför och mannen sade: "Det springer runt en naken kvinna och en naken man runt huset där uppe." Expediten slet åt sig siktet och tittade upp emot sitt hus. Mörk i blicken tog han fram två gevärskulor och gav dem till mannen. "Du får siktet gratis om du använder dessa två kulor. Med den ena blåser du skallen av min fru och med den andra kastrerar du mannen." Mannen som ville köpa siktet laddade sitt gevär, satte siktet på plats och siktade upp emot huset. "Du ", sade han, "jag tror jag klarar det på ett skott."
Hädanefter kommer jag att klassa in vitsarna i en skala 1-10.

Detta var en klar 8:a,ty den var underfundig.Jag fick tänka i 5 sek,och jag är proffs.Bra Hio.

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem