Fredag 3 maj 2024 vecka 18
Forum
Kategori: InternetStart

Torsdagsvits

Torsdagsvits

Tre män sitter i väntrummet på förlossningen och väntar på att sina respektive barn ska födas.
En är hammarbyare, en djurgårdare och en kommer från Nigeria. De är naturligtvis väldigt nervösa, som är så vanligt i sådana här situationer.
Plötsligt slås ett par dörrar upp och ut kommer doktorn.

-Mina herrar, jag har en god och en dålig nyhet. den goda nyheten är att era fruar har frambringat tre välmående och friska barn. Männen i väntrummet skrek och hoppade av lycka.

-Men vad är den dåliga nyheten, frågar hammarbyaren.

-Ja, säger läkaren, barnen föddes samtidigt och vi har olyckligtvis blandat ihop dem. Nu är det så att vi skulle vilja ha er hjälp i identifieringen av barnen. Så att allt får ett lyckligt slut, avslutar läkaren.

Hammarbyaren springer som en dåre till rummet där de nyfödda barnen ligger.
Väl inne i rummet, tar hammarbyaren upp en mörkhyad pojke med svart krulligt hår och säger:
-Ingen tvekan om saken, den här lilla krabaten är definitivt min.
Läkaren tittar förvånad på hammarbyharen och utbrister:
-Personligen tror jag att detta barn tillhör nigerianen.
Hammarbyaren skakar på sitt huvud och säger:
-Kanske är det så. Men ett av de andra två barnen är en jävla djurgårdare och jag vill inte ta risken.
Antal svar på detta inlägg: 4
HAHAHAHAAHAHA...Ja fy tusan.som bajjern fan så skulle jag gjort detsamma,man kan inte ta risken.men tänk om nigerianen var AIK are,????ve och fasa.då skulle jag lämnat alla barnen och skaffat mej hund istället.
Men vem vill ha en hammarbyare? Antingen blir det en pundare eller så blir det en alkis, bara kolla på hammarbys stå plats.....
En kille kom in på en pub - beställde en öl.
Han sa " fffförnbbbannaddde tttteliia "
Killen satte sig ned - beställde en öl.
Hela tiden upprepade han detta:
Fffförbbbannaddde tttteliia
Till sist kom bartendern - han hade blivit lite nyfiken - frågade vad killen menade.
Jo - sa killen med ölen " jjjag rrrringgde ttill tttelia iii ddag -- sskulle ffråga hhur mmycket ddet kkostade att rrringga tilll a-a-ammerrika.
Dä ssa ddom djä - djä - djävlarna - att att att - fför dej bblir ddet nog bibilligare att flflyga.

Annons
Göcke du kan nog stänga denna tråd.
Nu är det Freeeedag!

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem