Fredag 3 maj 2024 vecka 18
Forum
Kategori: InternetStart

Ny förhandsgranskning

Ny förhandsgranskning

test
Antal svar på detta inlägg: 12
Sidor: 1 2 Nästa »

Test av förhandsgranksning, verkar funka

Hoppas att den nya förhandsgransknings-funktionen funkar bra. Har ni synpunkter ang denna funktion kan ni lämna dem här.

natti /Daniel
test 2

funkar
Jättebra, nu kan man ju se hur det ser ut innan man skickar iväg det!
Annons
Ser ju bra ut....men ska du visa emailadressen igen som du gjorde innan??
Hejsan!

Ska bara pröva förhandgranskningen!
Sven, e-mail adressen kommer inte att visas publikt utan är till för oss att kunna kontrollera om inläggen är från riktiga personen eller bara hum bugg. Bra för oss att kunna ha lite koll på forumet.
En bra idé när medlemsinloggningen träder i kraft är ju att ett aktiveringsmail skickas till den mail man har angivit inär man registrerat sig, så att man iallafall får någorlunda bättre kontroll i dess äkthet eller ej, och ej en massa fejkregistreringar ifrån användare. :)
I övrigt så håller jag med om att förhandsgranskning en bra funktion.
håller på att testa men det går inte så bra
Hela inlägget kommer med korrekt till förhandsgranskningssidan. Där konverterar jag inlägget från textarea till ett input hidden fält vilket funkar bra om man kollar källan. Men när man sen godkänner inlägget och informationen skickas vidare verkar input fältet begränsas till 860 tecken.

Jag har inte hittat någon lösning på det än... någon som har några expertkunskaper?
Yipee vad skönt nu lyckades jag fixa problemet.

Det var en bugg i förhandsgranskningen som gjorde att man inte kunde ha med citat tecken i sina inlägg. Men nu är det fixat och allt ska funka bra igen!

Ha en bra dag alla! :krammar:
Daniel

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem