Fredag 3 maj 2024 vecka 18
Forum
Kategori: InternetStart

Forum

Forum

Tycker om InternetStart som min startsida. Dock förstörs den något av ungdomliga inslag i Forum, som ibland är otrevliga att läsa, drför avstår jag numera att titta på Forum
Antal svar på detta inlägg: 9
Reddaktionen borde rensa mera
Olle vad menar du med ungdomliga inslag?och på vilket sätt är dom otrevliga att läsa,?det är väl bara låta bli att läsa det som känns obehagligt,och att säga att unga skriver "otrevliga" inslag är väl att generalisera,för övrigt så finns det nog minst lika många "otrevliga" inslag skrivet av äldre,om inte mer så olle du har fritt val att sålla bort det du känner känns jobbigt att läsa och gärna starta en egen "trevlig" tråd som andra får bedömma som otrevligt eller trevligt
Hej Olle, du får gärna berätta mer om hur du tycker det skulle kunna förbättras. Jag lyssnar och tar gärna emot feedback på vad vi kan göra bättre.

Mvh Daniel
Annons
Hej och hå,

Jag tycker det är en bra startsida. Den bästa jag sett på evigheter. Innehållet är magnifikt på alla sätt.
Toppenbetyg.
olle

obehag o rädsla hänger ihop med att..

*det okända skrämmer*

för att minska rädslan är rådet -

KUNSKAP ÄR MAKT.

ju mer du vet,
dessto mindre skrämmer det.
mer kunskap, dessto mindre obehag.

just därför är detta forum helt underbart!
detta forum (har letat efter andra forum) är helt suveränt,
för alla åldrar!

vi är en liten by, i en stor värld

mvh
Hej olle...

Om du tycker att det ungdomar skriver känns obehagligt,gör som moski sa..det är väl bara låta bli att läsa det som känns obehagligt..Men du behöver dock inte stänga ute forumet helt!

Det är som att gå på en fest (( som du brukar gå på varje kväll )).. sen står en person någon gång och skriker otreviga saker..Sen kommer du aldrig tillbaka för att den var otrevlig..det passar väl endå inte? ..Du kan ju inte låta någon annan förstöra ditt liv..

Så börja att komma in i forumet igen
Vilken otroligt inskränkt attityd.
Jag handlade mat på ICA igår, men mjölken var dålig så nu handlar jag aldrig mer på ICA.
Håller fullständigt med dig, LL!
Klart du har rätt. Killarna som skriver här har väl inget bättre för sig män vuxna är de i alla fall inte

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem