Söndag 28 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: InternetStart

Fegheten på IS

Fegheten på IS

Otroligt fegt av Göcke att stänga tråden "Usch"..!
Här diskuterar vi ett problem som är både reelt och verklighetsrealterat.. och så stängs det ner som en slags censur?
dessutom låses tråden "stängda trådar" .. är detta för att man inte skall kunna klaga???
Det är just den här typen utav Åsiktspolisiära ingripanden som vårat land just nu lider av... Skärpning!!!

med hopp om ett demokratiskare åsiktsår 2006..

regards
:Mokos:
Antal svar på detta inlägg: 14
Sidor: 1 2 Nästa »

Jag tror att stängda trådar är stängt för våran skull.
För att det inte skall bli så mycket snack på den tråden.
Det blir lättare nu att se varför varje tråd är stängd.
Hade tråden varit öppen så hade den säkert innehållit flera hundra sidor med åsikter om alla stängda trådar.
Då hade den tråden inte varit så intresant längre.
Jag tycker personligen att det är jättebra att vi får ett svar på varför trådarna stängs.
Det kan ju bero på vissa påhopp på gösta kanske..tänk efter!

Ehhh...
Om vi slutar hoppa på varandra så kanske det blir bättre!!!

Eller hur???
Annons
regards
:Mokos:
oj, det blev fel, sorry
*glöm det*
RADERA!
Donne: Ok.. jag kan förstå... det kan bli en hel del inlägg... nästan som en jungel. Det tråkiga var att vi var mitt uppe i en diskussion som hade varit roligt att avsluta.. än mer fått en reaktion utav den som startade tråden.!

Bubben: Gösta?? var han ens med på tråden??

regards
:Mokos:

m0zQit0z:
Ja tydligen!
Bubben... av alla 8 sidor som jag kollade igenom så var Gösta med på 1, och hade ett inlägg.... till det kan nämnas att jag inte ens hoppat minsta lilla på Gösta.. ens i den här tråden...

Så.... vad är din poäng?

regards
:Mokos:
Personligen skiter jag i om personer hoppar på mig men dom får GÄRNA skriva ett motargument eller varför dom INTE tycker som mig och INTE göra som Los Lovos att bara såga mina länkar och argument UTAN att ha motargument eller förklaring!


Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem