Lördag 27 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: InternetStart

Debatthuset vs IS

Debatthuset vs IS

OJDÅ!

Råkade hitta dessa regler för debatthuset som anses så bra...

HAHAHAHA..Om ni tycker Göcke är tuff..KOLLA in denna länken så kommer ni snabbt ändra uppfattning tror jag!



http://www.debatthuset.com/regelverket.html
Antal svar på detta inlägg: 5
Bubben: Det där är ju ett väldigt bra exempel. Så där ser det förmodligen ut även mellen olika länders lagböcker. Sverige har ju förmodligen en både störe, tyngre och mer innehållsrik lagbok än vad t.ex. Sovjet hade. De behövde ju bara en lag - Allt som inte gillas av staten är förbjudet! En enkel lag, men svår att följa.
Batting:
Du förstår inte. värdar kan lägga egna regler och Lag regler.
trög å fatta det.
dem som är Administratörer/operatör får rätt radera meddelade eller ändra nåt..
Ja du Gösta, men om man följer reglerna då. Skall man då ändå få bannor? Låter det rättvist tycker du?
Annons
Hämtat från debatthusets regelverk som Bubben inte tagit med "Hets mot folkgrupp är inte samma sak som att utrycka missaktning. Att säga att du hatar en person eller grupp, eller på något annat sätt förlämpar dom, även i den mest extrema form, är nödvändigtvis inte hets mot folkgrupp." och där ser vi 1 stor skillnad mellan IS och debatthuset.alltså får jag tex säga att jag hatar en viss person på forumet utan att bli refuserad.Försök att ens säga att du tycker lite illa om nån på IS så nog är "gud" och raderar detta.jag har pratat med ansvariga på debatthuset och dom vet vad som sker på IS och dom skrattar gott åt den amatörmässigt skötta sidan.
Jag ber er sluta någon gång.
inser ni inte att ni kan hålla på så här hur länge som hellst.
Gå upp på ett berg och skrik ut er klagan så får ni tillbaka
edra svar. Men sluta här på forumet.

Det är ju rundgång dygnet runt.



Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem