Söndag 28 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: InternetStart

Nicknamn och snittålder

Nicknamn och snittålder

Sitter och funderar på ett par saker. Varför använder så många nicknamn?? Inte nog med det, en del är så krångliga också! Eller ska man ska göra det? Använda nicknamn alltså! Kanske jag är dum som använder mitt riktiga namn, förklara för mej ni som är hemmastadda på den här sidan.

En annan sak som jag också har undrat över, är det någon som vet snittålder på den här sidan? Skulle vara kul att veta.
En som bara är lite nyfiken, född -44.
Antal svar på detta inlägg: 20
Sidor: «1 2

Mitt nick kom jag på när jag jobbade på ett IT företag och jag letade superhjältar till en Webbpublicering, jag hittade en supehjälte som hette Mokos, har hängt med sedan dess, innan hette jag Madhacker , men folk kopierade mitt namn hela tiden så jag tröttnade och bytte.

Är en kille på 30+

regards
:Mokos:
Rätt vad göcke säger, man skall inte läma något efter heller denna pukt..


mina smeknamn:
Mr_Ghost
Gosta
gozta
Född 76
Jag kom på mitt nick när jag var 14, och är en försvenskning av fire som ni säkert kunnat klura ut redan. Sen har det fått hänga med ända fram till nu.

Född 83
Annons
Provocateur
Norton

Det är mina nick på I-net, Norton kallas jag även till vardags.

Född 1971

// P / N
Ååååå så fint att alla har presenterat sig. Trodde snittåldern var betydligt lägre med tanke på den låga kunskapsnivån.
klÄmkäck--det är bättre att du oxå presenterar dig eftersom det var det tråden handlade om...och inte bara klaga på kunskapsnivån..alla kan inte va MENSA-medlemmar...
goddagens

jag är tjej, född på 70- talet.
mitt nick kommer från tv- programmet mosquitoz som gått på SVT.
har alltid gillat det och grafik, teknik, film, musik, böcker, vetenskap, rymden, kärlek...
intresserar mig för det mesta mellan himmel och jord.
samt att min mamma alltid undrat varför jag så envist alltid ifrågasätter:
- varför? om allting, tills jag får ett vettigt svar.
gillar att klura ut mystiska klurerier och annat som förbryllar medvetandet.

det finns endast en sanning
men tyvärr tolkar folk den på olika sätt.
antingen med förnekelse
eller skapar sin egen sanning,
för att stå ut, så att dom kan se sig själva i spegeln.

favoritmat: Pizza
favoritdryck: mjölk, kaffe och ((exklusiva viner))
negativt om mig: Lathet.. öh och säkert en massa annat.
positivt: ärlighet

klämkäck
en smart person är ej ohövlig.
m0zQit0z

Det kan vara hårt att höra sanningen men om ni vill jag ska försköna så, visst...
mOzQitOz, jag tror du missuppfattade, klÄmkäck menade nog bara att han/hon är yngst här..

så vet vi alla lite mer :) Roligt att det finns tjejer i min ålder här ;)

Förövrigt tycker jag att vi ska ignorera inlägg som inte har med topicen att göra. Inte ens svara/kommentara då han/hon/de försöker få igång en diskussion, för vissa är bara sådana.


Sida:
« 1 2


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem