Fredag 3 maj 2024 vecka 18
Forum
Kategori: InternetStart

Forumet börjar bli tråkigt

Forumet börjar bli tråkigt

Den senaste tiden har varit lite infekterad,tyvärr.

Jag har gjort som ledningen(endast Daniel) har eftersträvat.Jag har samlat
ett antal anhängare som tycker att Forumet är som en sandlådedebatt
med fullständigt urblåsta debattämnen.

Vi har enats om att Forumet är en bra debattsida,men tyvärr lite för hårt
begränsad.Vi tycker samtidigt att medlemmarna skall ha större frihet att
uttrycka sina kän...

Visa/dölj hela huvudinlägget

Antal svar på detta inlägg: 54
Sidor: «1 2 3 4 5 6

Poppo !

Hade du inte varit dalkulla så hade jag nog strypt dig.He,he

Du har själv bestämt att din e-postadress inte skall synas,men Göcke
han måste veta allt.

Gå in på Din Profil.Där kan du ändra allt(utom rynkorna).Uppe till höger.
Sedan fattar du resten.Glöm inte uppdatera ändringar..
He, he Leiake, det är mitt barnbarn Du ser. Något annat blir det inte.
Utrymmet är för litet!!! He, he!

Än en gång, här kommer min epost-adress och den inte hemlig på något sätt:

birgit@birow.nu
Allt i vårt samhälle handlar om politik på något vis i slutändan. Jag tycker att det är skillnad på politik o politik, vi har de rena politiska frågorna o så har vi de vanliga samhällsfrågorna, någonstans måste vi dra en gräns på vad som räknas som ren politik o vad som inte räknas som ren politik.
För mig är en diskussion om de politiska partierna o vad de står för ren politik o det är som de säger att man inte ska diskutera politik o religon för har man inte blivet ovänner innan så blir man det då.
Men vanliga samhällsfrågor, tidningsartiklar mm tycker jag att vi kan ta upp så länge det inte spårar ur.
Jag vet inte om ni fattar vad jag menar men det är svårt att få fram med bara skrivna ord. Det är kanske därför som det är förbjudet här på IS.
Jag var inte med i begyningens tid här på forumet, har ingen aning hur det gick till då.
Med tanke på hur det reageras ibland på vissa trådar så fattar jag att det är förbjudet.
Ang att starta nya trådar kan jag bara prata för mig själv, jag har försökt någon gång men tydligen så har de inte varit av intresse. Det är svårt att hitta samtalsämne som många är intresserade av när man inte känner er personligen. Ibland hittar man rätt men för det mesta så blir det platt fall.
Det måste ju ändå vara frivilligt att starta nya trådar el besvara inlägg det är inte alla som vill el kan.
Men jag ger inte upp så det så!!!
Annons
Nu RÄCKER det!!!!!

Jag postar det här inlägget i 2 trådar av samma karaktär. Då jag tycker att det är på tiden att någon säger ifrån.

Jag förstår inte problemet?

Jag har haft IS som startsida och internetportal sedan Daniel gjorde den goda gärningen att öppna stället för oss, och jag har då aldrig varit med om att forumsdeltagarna "gnällt" och "åmat" sig så mycket som under det sista halvåret!

Acceptera situationen som den är, ni bestämmer ingenting, och ni har ingenting att säga till om! Forumet har klara riktlinjer om hur man skall bete sig och vad som skall avhandlas, och då det råder tvivel om detta, så agerar och censurerar våra moderatorer bort det. Det är alltså inte öppet till diskussion!

Dessutom så måste jag säga att många av dom ämnen som avhandlas, och lätt 80% av alla svar på frågor, är helt orelevanta, och är inte ens inlagda för att kunna hjälpa till eller på annat sätt bistå, förutom med sin egen personliga åsikt eller snabba kommentar.

Jag tycker mer och mer att det liknar en "Chatt" mellan vissa personer som i princip lägger sig i alla trådar med en eller flera helt onödiga kommentarer.

Ett forum skall bistå med adekvat hjälp inom specificerat ämne/fråga, och inte agera "chatt kanal" mellan olika deltagare. Så snälla, filtrera lite av "skiten" som ni lägger in här så kanske det blir lite bättre ordning.

// Xenix

Sida:
« 4 5 6


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem