Söndag 5 maj 2024 vecka 18
Forum
Kategori: InternetStart

Moderatörerna

Moderatörerna

Tycker nu att det här börjar gå lite för långt.
Är det inte dags att rannsaka sig själv, och erkänna att vi inte kan få allt vad vi vill. Tråden med över 5000 besökare blir alltmer hätsk, med i det närmaste personangrepp på Göcke.
Var tacksamma att vi har de här killarna som sköter Forumet, skall vi hålla på med dessa ideliga utfall, vet vi inte hur länge vi får ha dem kvar.
Jag har ansett att mina förslag inte kommer att tillgodoses, och det finner jag mig i, det finns ingen anledning att försöka tvinga fram något som de inte vill ha, känn tacksamhet istället för att de står ut med oss, det kan inte vara lätt.
Tycker att ni som uppskattar det jobb de lägger ner på sin fritid talar om det, med risk för att det blir en annan långkörare.
Jag anmäler mig som nummer ett i raden!!
Antal svar på detta inlägg: 11
Sidor: 1 2 Nästa »

Jaha då blir jag nr 2 då. Klart att dem gör ett bra jobb.
Har vi inte haft en sådan tråd innan om jag inte missminner mig men för all del jag ger gärna bra kritik till alla moderatorer dem o jag uppskattar starsidan annars skulle jag inte ha den el skriva här på forumet.
Jag tycker också vi skall vara lite tacksamma ,för det finns ingen bättre startsida än IS
Här är jag som nummer tre. Tycker också att det mesta är bra, men...
Startsidan är fantastiskt bra, har aldrig hittat någon liknande.
Bra jobbat Daniel!
Annons
Efter vad jag kan förstå så tycker så gott som 100% att startsidan är kanon, det är väl forumets utformning som diskuteras i den andra tråden.

Startsidan och Forumet är två vitt skilda saker........
Ja men..då så!

Nu är det ju MASSOR med inlägg!

Forumet är INTE dött!

Och moderatorerna sköter sitt ALLDELES UTMÄRKT!

Eftersom det är som det är... Så är det ju inte nycket att göra åt det! Klientelet i forumet just nu vill ju gärna diskutera sådant som inte är lämpat för detta forum, och därför så har diverse åsikter fått alltför stort utrymme, vilket på det viset har gjort hela forumet till en mycket sämre plats!

Nästan varje tråd som skapas, kommenteras om moderatorer och om vad som får skrivas och vad som är tillåtet.

Jag har ett tips til Göcke och Daniel m.fl....

Stäng forumets "öppna" ämnes kategorier i några månader!

Det är ju uppenbart att dom personer som skriver i dessa delar av forumet inte kan, eller vill hålla sig inom riktlinjerna i alla fall.

Behåll tekniktrådarna, och andra mer "riktade" trådar så länge...

Alternativet är väl att stänga hela forumet, men det kanske är lite drastiskt.....

Man kommer ingenstans genom att göra någonting halvbra, skall man göra det, så kan man lika bra göra det ordentligt!

// x
Xenix:

Det var det dummaste jag hört på länge!

Stänga av hela forumet???

Neee..skärpning!

Låt folk få yttra sig om dom vill, det ENDA som behövs är ju flera ämnen!

Då får man igång forumet igen!

MistyArrow: Håller med Dig helt och hållet.
ok jag ska skärpa mig jag är få se nr fyra då i raden börjar faktiskt att se en liten ljusning trots allt
Kan hålla med att fler ämnen hade varit en bra idé men att stänga forumet nej vet ni vad det tycker jag är befängt.

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem