Söndag 5 maj 2024 vecka 18
Forum
Kategori: InternetStart

Jobbar Ni alltid?

Jobbar Ni alltid?

Jag ser "moddar" nästan dygnet runt. Har Ni aldrig ledigt?
Antal svar på detta inlägg: 5
Vi flexar Poppo, och sitter man vid en dator och jobbar så är det ju lika lätt att hoppa in och hjälpa till lite.
Det är ju skilnad nu mot när det bara var Daniel och jag som moddade.
nu är vi 4st.
det ni.
Dygnet runt alltså? Bra jobbat i s f.
Ledigt?! Vad är det?

Poppo: Det är inte så att vi sitter och granskar IS hela tiden. Själv så jobbar jag vid en dator stora delar av dagen och har då IS nästan alltid liggandes uppe i en browser i bakgrunden. På det viset kan jag titta in emellanåt för att se hur det står till.

På kvällarna tittar jag inte lite mer sällan, men datorn står på dygnet runt så det blir att man tittar in nån gång då och då, dock ej i sömne(ännu).

Däremot är jag mer sällsynt på helgerna.

Att jag och NoFlo har kommit in på senare tid har förhoppningsvis gjort att Daniel kan ägna mer tid åt övrig utveckling och mindre till forumet.
Annons
Bra att Ni kan "pausa" också.
Jobba på, Ni behövs!
Har varit lite off sista dagarna då min burk hålller på att säcka ihop så jag lever just nu på jobbets och tjejens dator, nytt moderkort på G!
Jag jobbar skift så jag är med på nätterna rätt så mycket, och på dagarna när jag inte har mina goa små kottar hemma, men försöker att hålla mig ifrån burken lite då och då, men brukar alltid få nåt samtal från nån kompis när jag lovar mig själv och tjejen att inte vara vid burken, så jag fastnar och då är det kört igen oxå blir det ett par timmar ändå!

Vill passa på och tacka alla för de vänliga komentarerna som ni lämnar till oss moddar och alla andra också för den delen!

Ha nu en riktigt trevlig helg!

// Noflo
Själv har jag "bara" 12 timmar kvar till hegen 06:00 -18:00 imorgon!

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem