Söndag 5 maj 2024 vecka 18
Forum
Kategori: InternetStart

Ny kategori i forumet

Ny kategori i forumet

När den som skapade Internetstart gjorde uppdelningen i Forumet i olika kategorier så tänkte dom sig nog ett forum där medlemmarna kunde utbyta erfarenheter, dela med sig av sina erfarenheter och kunskaper till andra, få hjälp med olika problem osv.
Det funkar ju till en viss gräns, men trådarna förstörs hela tiden av känslomässiga åsikter.
De flesta människor har ju behov att ge uttryck för sina känslor, inte minst kvinnor som använder den emotionella hjärnhalvan mycket mer än män. Män försöker lösa ett problem praktiskt, kvinnor löser halva problemet bara genom att dela med sig av problemet till någon.
Mitt förslag är därför att skapa en ny kategori på forumet som heter Känslor och Åsikter där medlemmarna kan skriva av sig i olika ämnen.
Förslag på underrubriker i den nya kategorin:
- Idag är jag glad därför att...........
- Idag är jag ledsen därför att.....
- Politiska åsikter
- Andra människor
osv....
Jag tror att detta vore nyttigt för forumet, den emotionella hjärnhalvan är ju den vi normalt använder om vi inte koncentrerar oss.
Antal svar på detta inlägg: 2
har ännu ett förslag ladda ner windows live messenger där kan ni snacka
politik så mycke som möjligt utan att störa moddarna
Hmm...får en svag känsla av att du tycker vi kvinnor e okoncentrerade Det e nog så att vi koncentrerar oss på fler saker samtidigt och därför är vi inte så enkelspåriga
Inget ont i att vi e olika ...jag e tacksam för det!
Tintin som även kan lämna en kram till ovanstående skribenter

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem