Söndag 5 maj 2024 vecka 18
Forum
Kategori: InternetStart

Forumet är toppen

Forumet är toppen

Jag tycker att FORUMET ÄR TOPPEN. . Det är inte alls tyst där.
Ändå tycker jag att det vore bra om en del kunde låta bli att "kvirra" hela tiden. . Nedan är ett citat från ett inlägg i detta ämne:

"" Jag har hittils tyckt att forumet sköts bra och har haft förståelse för att forumet som sådant inte är en demokrati och att vi deltagare inte har rättigheter, bara skyldigheter. Så är det.
Men vi är också kunder och som sådana har vi en viss makt, godtar vi inte produkten så köper vi den inte. Utan deltagare "kunder" vad är IS då?
Bara slöseri med plats och tid. ""

# 1. .Deltagande i Forumet är helt gratis. . Om någon inte godtar produkten så vore det skönt om han eller hon inte fortsätter att "kvirra".

# 2. .Utan kvirrande "kunder" vore IS ännu ännu bättre än det redan är.

# 3. .Ja det är slöseri med tid och plats att hålla på och "kvirra" mer eller mindre hela tiden. . Må detta beteende förhoppningsvis upphöra så småningom. . Även om jag tvivlar på att det blir så, gnällspikar är och förblir gnällspikar.

# 4. .För den som vill framföra och ventilera andra ämnen och synpunkter som de flesta inte vill ha del av här på IS Forum är det ju ett utmärkt förslag att ni vänder er till andra forum. . Det lär ju finnas många andra ställen där man kan "tjabbla", "babbla" och "kvirra" om man känner för det. . Men låt oss slippa sådant här på IS Forum i fortsättningen.

Nu har jag "babbel-kvirrat" färdigt för den här gången. .

. . IS FORUM ÄR TOPPEN

. .Låt det förbli så. . .
Antal svar på detta inlägg: 12
Sidor: 1 2 Nästa »

axe!

Det är ju lite konstigt att vissa klagar på Forumet, men vill samtidigt vara
med. Om man inte trivs som det är,så är det ju bara att hoppa av. Men
det går inte, utan man vill tydligen både ha tårtan och äta upp den.

Visst blir man "grinig" när man skrivit ett långt inlägg, och kanske hållit på
med detta i 4 timmar. Sen raderar moderatorn det på 4 sekunder. He,he.

"Grinig" var nog för blygsamt. Vansinnig är nog det rätta ordet.

Den rätta vägen är nog att kontakta Daniel direkt, om man har nya friska
ideer om hur Forumet skall skötas så alla blir nöjda. Men den dagen får
vi aldrig uppleva. Det går inte att få alla nöjda. Så är det!!!
Axe:

Vad har du för grund att skriva:
"För den som vill framföra och ventilera andra ämnen och synpunkter som de flesta inte vill ha del av här på IS Forum är det ju ett utmärkt förslag att ni vänder er till andra forum"

Samma sak till dig. Om du inte vill läsa "Kvirrandet" är det bara för dig att gå och sätta på en kopp kaffe. Ingen tvingar dig att läsa det som du uppfattar störande.
Zacko!

Nu tycker nog inte axe, att Forumet är så bra, när han fick den biljetten av
dig. Då hade jag rätt. Ingen blir nöjd. He,he
Annons
leiake, din gamla räv

Inte ens i paradiset tror jag att alla är nöjda.
Tycker bara att det är tråkigt att axe alltid ska gnälla på de som gnäller... oops, hur fick jag ihop det
Zacko du har rätt och det sista du skrev blev en dubbelträff!
Vilma:

Gnäll och gnäll det spelar väl ingen roll vi kan väl ha olika uppfattningar om både det ena och det andra, om det gäller datorer internet eller sockerkakor festmiddagar eller annat har väl ingen betydelse, sen kan man undra, hur f.. kan man bry sig??

xyz.
Ja det är ju lättare att sköta exempelvis en ICA butik om det inte kommer in en massa kunder och ställer krav hela tiden.

Jag orkar inte heller älta i detta ämne då det är meningslöst.
Vi ses bland kakrecept och favoritfilmerna
Leiake, har du hållit på med ett inlägg i fyra timmar, kanske det vore idé att ge ut de n i form av en bok. He He
Micke03!

Jag och Göcke håller på med våra gemensamma memoarer. Dom kommer
att handla om missförstånd på detta Forum. Det är inget förlag som är
intresserat än. Boken blir nämnligen tjockare än Bibeln. Ha,ha

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem