Måndag 29 april 2024 vecka 18
Forum
Kategori: InternetStart

Auto inlogg

Auto inlogg

Nån som vet hur man får Internet start att logga in automatiskt så man slipper skriva in lösenord hela tiden ?? Det funkade förrut men nu helt plötsligt så måsta jag skriva in namn och lösen hela tiden :(
Kan tillägga att jag kör Mozilla Firefox som webbläsare. Har haft den hela tiden.

pappilon
Antal svar på detta inlägg: 4
Om du loggar ut måste du logga in igen. Om du bara stänger så finns autoinlogg kvar.
I alla fall är det min erfarenhet. Men det kan ju bero på något annat i ditt fall.
Hur har det gått med hålen i gräsmattan då?
Det är riktigt som Orkidé säger , men det kan även vara att du rensar cookies när du stänger webläsaren.
Jag håller med Göcke. Det är det dummaste man kan göra att ha detta inkopplat, som rensar cookies automatiskt. Det fördröjer dom sidor man brukar använda. Ingen behöver vara rädd för cookies. Dom är ofarliga.
Annons
har hittat felet var säkert jag som bockat i ett litet kryss att den ska rensa cookies efter avslut så felet är avhjälpt. men tackar för svaren.

Och Orkidé...hålen i gräsmattan hoppas jag kunna lösa snart har hittat en som har grävlingburar så det är utsatt så får man se om man lyckas fånga nån grävling.."om det nu är det alltså"

tackar alla för hjälpen

Hoppas ni får en bra sommar alla.

Pappilon

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem