Tisdag 30 april 2024 vecka 18
Forum
Kategori: InternetStart

Varför

Varför

Efter en tids inaktivitet på forumet är jag tillbaka med full kraft, som ni kanske har märkt.

Jag älskar detta forum, men har som flera tidigare påpekat ett problem med att så få svarar. Skriver jag ett inlägg och har 300 besök på den, så är det kanske 7-8 som kommenterar, alla ni andra, har ni ingen åsikt, eller tycker ni ämnena är för tråkiga, tittar ni så måste det ju ändå finnas ett litet intresse.

Ni har kanske själva åsikter ni vill föra fram, var inte rädda för det, här finns i alla fall ett antal medlemmar som är beredda att diskutera allt (inom forumreglerna), så bara skriv, det blir roligare för oss allihopa.
Antal svar på detta inlägg: 7
Jag har också undrat varför så många läser och bara några få kommanterar. Det står svar men det är ju inte bara ett svar man vill ha utan en liten diskution om ämnet eller hur?Kom igen nu!!
Absolut, det är ju det som är roligt med ett Forum, bara läsa och inte inleda en diskussion gör ju inte någon skribent glad, det är debatter om allt mellan himmel o jord vi vill ha, kom igen ta det som en utmaning att skriva ditt första inlägg, nu.

Välkomna
Hej igen! Känner att jag måste spinna vidare på det här ämnet. Min dotter 32 år var tidigare medlem på IS, men hon avslutade sitt medlemskap för att hon tyckte det var för lite ungdomar. Detta är ett dilemma för IS, om alla yngre människor gör som hon, så finns det ingen chans att dra till sig yngre människor. Ett perfekt forum är en blandning av gamla och unga, vi gamla kan ge er stöd om ni behöver, vi har ju stor livserfarenhet och kan hjälpa er om ni har problem. Ni unga kan tillföra så mycket om ni bara öppnar er, och låter oss ta del av vad vi sedan länge lämnat bakom oss.

Har ni svårt för att uttrycka er, svårt med stavningen, svårt med svenska språket eller något annat problem, bry er inte om det, var er själva, här är det ingen som kommer med pekpinnar, På IS Forum kan och skall man vara sig själv, enbart din härliga personlighet kan vara en stor tillgång.

Vi är många som saknar er, så stig in i värmen Välkomna!
Annons
Ja här är vi många kuliga personer!!!
Ni unga gör att vi äldre kan hålla oss bättre med i tiden!! Så vi behöver er och kanske ibland beöver ni oss, först då blir debatten som bäst. Så försvinn inte från Forum!!
Ja här är det roligt att vara. Håller med er att det är lite svar och debatter,samt fler ungdommar kommer hit. För de ger så mycket det vet jag. Men ibland har man ju inget svar att ge så då är det svårt att svara.
Syren, ifall du inte vet det, så står det att du 0 år i din profil!

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem