Måndag 29 april 2024 vecka 18
Forum
Kategori: InternetStart

Finns det någon ansvarig?

Finns det någon ansvarig?

Finns det någon ansvarig för Internetstart?
Jag har rapporterat om felaktiga e-postlänkar (sidor som har upphör eller har blivit uppköpta), men har inte fått någon respons.
Skulle gärna få det tillrättat snarast.
Antal svar på detta inlägg: 13
Sidor: 1 2 Nästa »

http://www.internetstart.se/kontakt.asp

Om du har varit så flitig i ditt rapporterande så tycker man ju att du borde ha hittat denna sidan på egen hand.

Längst ner så finner du kontakt adress till Daniel som driver IS, samt ett ICQ nummer som jag tror är aktivt ?

Mvh

// X
hmm..moderatorerna verkar vara på semester. ..hmmm....testa nå politiskt laddat så brukar de ju gå ganska fort till respons ))))
lazze!

Ha,ha!! Den var rolig!!

Men nu är det så att jag tror att Daniel är ensam om att rätta till felaktiga länkar. Så det kvittar om vi har 20 moderatorer. Men inte kan det vara så brått med att fixa länkar. Daniel kan ju inte sitta framför en dator hela dygnet. Ni begär för mycket. Ni är som gökungar. Bara gapar.

Jag kikade på tomasc:s profil. Han heter Tomas från Värmland. Det står att han är man. Den tycker jag var rolig. Mig veterligt har jag aldrig träffat en kvinna som heter Tomas
Annons
Rätt Leiake, Daniel är småbarnspappa och sköter IS på sin fritid. Vi måste nog anse att han har ett annat liv, han som alla vi andra.
som sagts så driver vi IS på vår fritid, har ni inte överseende med att vi också har familjer att vårda, så förstår jag att ni inte kan hålla er till tåls
när det finns brutna länkar här på IS.

Vi är glada och tacksamma att ni rapporterar dem.

men beroende på hur ni rapporter dem så blir svarstiderna olika.
Vi hade en tråd som ni fick fylla i före semestern.
den var bra för att vi även kunde komplettera med en riktig länk innan den
blev uppdaterad i registret.

Ni har rätt angående semestrarna.
men totalt fel om att ni skall testa med att starta trådar för provocera fram en reaktion hos oss moderatorer.
Men Leif är väl ett kvinnonamn egenligen leiake ?
http://www.scb.se/templates/Standard____31245.asp
Här kan man kolla hur många som heter vad Det finns t.ex. 6 kvinnor i Sverige som heter Tomas
Jag bara skojade med leiake!!
Hej Tomas,

Ja det är jag som är ansvarig och jag tar gärna emot tips om felaktiga länkar eller andra synpunkter.

Ibland kan det hända att jag missar nåt, jag får så himla många i mellanåt men jag brukar vara ganska bra på att jobba mig tillbaka bland mailen så fort jag får tid. Hittade ditt mail nu med dina feltips och har åtgärdat dem nu. Tack för dina tips de var mycket värdefulla!

Mvh Daniel
Vargo!!

Det finns ingen kvinna som heter Tomas i förnamn i Sverige. Du får inte luras. Aja,baja!!!

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem