Tisdag 30 april 2024 vecka 18
Forum
Kategori: InternetStart

Kändisnyheter Posh24

Kändisnyheter Posh24

Jag sitter precis nu och tittar på Paris Hilton. Man kan ju inte säga att hon är ful i den dressen. Jag är en av hennes " fans ". Hon är så läcker.
Antal svar på detta inlägg: 19
Sidor: 1 2 Nästa »

Vackert skal men tom inuti är min uppfattning!
Visst ser hon bra ut Paris Hilton. Men det finns ett flertal som ser betydligt bättre ut. Man blir trött på att medierna inte kan sluta rapportera om denna individ.

Vad har hon uträttat och är känd för? Gjort en porrvideo, suttit i fängelse? Det är ju stordåd. Även om jag tycker det är intressant att läsa om henne. Ibland undrar jag om det är så att hon är en bra affärskvinna och spelar på detta för att förbättra sitt "varumärke", eller om hon bara är urblåst. Säga vad man vill, men namnet Paris Hilton är ganska välkänt.
Sök på Google, så är jag ganska övertygad om att det ger många träffar.
www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0,2789,1124889,00.html

Hon är inte dum på att tjäna pengar om man får tro Aftonbladet. Det låter för bra. 1500 miljoner skr. Det är ju Sveriges nationalbudget. He,he!!

Alla som skriver " skit " om Paris, är som Nanne Grönvall sjunger.

" Jag är så avundssjuk- Jag är så avundssjuk." så jag tror jag smäller av.
Annons
Över 52 miljoner sökträffar och över 1 miljon träffar på bilder
Vargo!!

Det är konstigt. Men ingen gillar henne!! Ha,ha!!
Men jag gillar att titta på henne. Måste jag erkänna!!
Gamla gubbar som du o jag Leiake, hade hon kommit hem till oss, så har vi ju ändå glömt vad man skall ha henne till. Man kan väl inte bara sitta och titta?HeHe
Jo men det är ju så när vi män ser på kvinnor: Dåliga kvinnor är dom bästa
Micke03!

Det får du " stå " för själv. Ha,ha! Men du krafsar nära sanningen!!

För att återgå till förhandsgranskning så fick jag problem med det du pratade om . "Tillbaka", då försvann hela inlägget. Tror att det har att göra med att du har för många sidor igång. Det hade jag+ virusprogram som jobbade. Då orkar inte minnet med. Tror jag. Nu testade jag. Bara en sida uppe. Det funkade perfekt.

Jag tar upp detta så alla får reda på det. Vi har ju Paris Hilton och Kändisnytt som rubrik. Oslagbart!!!
Men GUBBAR; GUBBAR,!!!Hon är ju´inte en kvinna ens utan en bortskämd barnunge. Hon tror hon kan göra som hon vill, köra full. dricka sig redlöst berusad ,klä´sig utmanande m. m..m. Vad är det att tycka är fint att se på???? Man bör gråta för tösens skuld !!
Tack ni äldre män

Jag trodde lusten för att se på damer avtog succesivt vid äldre ålder

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem