Fredag 26 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: Dator och internet

Startsida

Startsida

All respekt för din insats på IS, men det finns bättre startsidor Göcke. Du nämnde i ett inlägg att IS var mest lämpad som en startsida. Det finns bättre. Men tyvärr så saknar dom ett Forum. Där är IS oslagbart. Tro mig jag har provat allt. He,he!!

Tack vare dig och Daniels policy att hålla en rak linje så håller ni stilen. Heder åt Er. Konkurrensen är hård.!!

Jag tar mig därför friheten att rekommendera www.superstart.se som är en förträfflig startsida. Men är ni , som jag lite " korkad " så tar det en stund att begripa allt på denna sida. Ett tips är klicka på "NYA BLOCK ". När ni efter 5 timmar fattar någonting, så har ni en startsida som har allt, utom en kalender med helgdagar. Detta har jag informerat webbmaster. Han lovade för 3 månader sen att fixa detta. Men icke sa nicke.

Alltså !! Helgdagar är inget bra. Jag håller med. Bort med Juldagen då är man bara bakfull och grinig.
Antal svar på detta inlägg: 39
Sidor: 1 2 3 4 Nästa »

Jag har 50 egna länkar på internetstart kan man ha det på superstart också?
Vargo!!

Jag vet inte!! Men du vet. För du har koll på allt!! He,he!!
Eftersom du rekommenderade den startsidan så trodde jag att du visste det mesta om den Kan man t.ex. logga in på vilken dator som helst med den startsidan och ha tillgång till alla sina länkar?
Annons
Superstart tar för lång tid att starta upp för dem som inte har tillgång till bredband. Med andra ord, det är för mycket "krims-krams" på sidan. Tycker att IS startar upp snabbt och har tillräckligt med länkar.
Vad är detta ett skämt eller, länken funkar ju inte som du hänvisar till leiake
Sidan är ju inte tillgänglig. j-a bra startsida
Den sida som du rekomenderade ger jag inte mycket för.
När jag försöker öppna den så händer inte så mycket.
Pröva själva så förstå ni nog.

Jag har fortfarande denna sida som nr:1
Leiake förklara dej vad du menar driver du med oss
Är det inte konstigt. Fattar inte vad som hänt. Åska kanske.!!! Har aldrig hänt mig någon gång. Konkurs kanske!!!
Jag var inne och kollade den tidigare.
Väldigt mycket fanns det.... nästan så det bidde lite rörigt, men kanske det är en vanesak.
En uppskattad grej var ju att den visade vad som fanns på TV just nu och nästa program.
Kanske vore nåt för IS det ?

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem