Måndag 29 april 2024 vecka 18
Forum
Kategori: InternetStart

Kåserisnuttar

Kåserisnuttar

Eftersom Göcke är på solskenshumör så passar jag på. He,he!!

Det här med ishockey puckarna som höll på att göra mig vansinnig. Om jag kan bli det jag redan är. Det har artat sig till en kompromiss med lite poänger. Jag förslog ju att dom kunde banka i en 1/2 timma, om dom klädde in plywoodskivorna med tyg.

Igår kom den minste med deras hund. Jag stod och fixade med häcken. Han blev stående som en vaxfigur när han fick se mig. Han tänkte, först straffarbete med den djäkla hunden och nu springer jag på den arge gubben.

Jag talade lugnande med honom och han närmade sig försiktigt.
-Hur går det ishockeyn.
-Jo,bra!!
-Räcker en halvtimma, och en tygbit.
- Ja, för mig räcker det mer än väl.

Då hade jag svårt att hålla masken. Den här lille gossen verkar så försynt och det är som han är inne dimman. Men han är så söt, så man doppa skorpor i rumpan på honom. Han går bara inte att skälla på. Det är en liten
slipad gosse som kommer att gå långt i denna värld.
Antal svar på detta inlägg: 10
åhhh, du har fått en kompis!!!
Med käckhet kan man komma långt....! Se där va´bra! Det var Du som drog slipstenen.En eloge till Dig! Nu är ni
Travel channel på TV är min nya favorit. Att man kan sitta och kolla på ett rött tåg som sakta masar sig fram på rälsen i Schweiz underbara natur, i en hel timma. Man är så imponerad att man nästan får andnöd. Dessa tunnlar och viadukter. Tänk vad människan har slitit ont för att få detta till stånd.

Har alltid drömt om att resa dit. Men det behövs ju inte tack vare denna kanal. Man får nog se mer i TV-rutan ,än när man åker dit.

Bäst jag sitter och tittar så börjar det svida i bröstet på mig. Nu är det färdigt, tänker man med en gång. Nu blir Göcke ledsen. He,he!!

Vet ni vad som orsakade bröstsmärtorna. Jo!! Jag tog på mig en sådan där
jeansskjorta. Den har tryckknappar. Jag har gott om hår på bröstet. När jag tryckte dit knapparna så fastnade några strå. När jag rörde mig så ryckte och slet det i stråna. Vet att hjärtinfarkt börjar med bröstsmärtor som går ut i vänster arm, så jag satt och väntade på vä. arm, men då for väl hårstråna av. Jag tror jag smäller av. Ha,ha!!!
Annons
Gôtt leiake! Heja dig!

Kåsera mera!!!
Du ä la inte klok leiake!!!
Andreas, välkommen tillbaka!!!!!!!
Joanna!

Man får nog vara lite knäpp. Annars går det inte att vara rolig på beställning. Jag tackar för din " Feedback ". Har du 3 smiley så har jag lärt mig att det är roligt.

Andreas!! Du är ju lärare. Så din uppmuntran sitter bra.
Det är toppen det här är din grej alltså!
hehehe - du skrämde mig nästan! bröstsmärtor kan vara mycket, det är tydligt det *fniss.

Jag skulle vilja åka med Orientexpressen... Får väl vänta tills jag är rik och berömd...
HALLÅ LEIAKE!!!!! DU ! Du uppmanas ju´att kåsera mera!! Men va då??? Längesen nu!!!

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem