Tisdag 30 april 2024 vecka 18
Forum
Kategori: InternetStart

Långa inlägg tråkigt

Långa inlägg tråkigt

Har själv märkt att mitt intresse svalnar när ett inlägg är för kompakt och långrandigt. Jag orkar inte läsa allt. Är det fler som har samma sjukdom.??

Detta inlägg jag skriver nu, är det standardformat som IS har. Det är 10 cm. Då borde ju det vara lagom för att hålla intresset vid liv. I alla fall hos mig.

Ni vet vid bröllop: Jag är ingen talare, men ....!!! Sedan 20 minuter senare så gäspar hela auditoriet. He,he!!

Skriv gärna långa inlägg om ni vill. Jag kan läsa dom innan jag går och lägger mig som sömnhjälp.
Antal svar på detta inlägg: 30
Sidor: 1 2 3 Nästa »

För, för långa inlägg känner jag mig skuldfri. Men jag är gärna med överallt, som kanske märks!! Tycker det är roligt att ventilera om det mesta. Men långa svar eller inlägg är tröttsamma och många gånger onödiga.
Det var ju snällt sagt! Skall genast återgå till snuttefierade inlägg.
Det är tur att vi har leike som kan mäta på centimetern så vi inte blir för trista.
Annons
Är inläggen lagom korta nu?
Nej!
För mycke toma ytor! Dessa måste du fylla ut! Så några ord till i 1:a och 3:dje, svaret, hadde varit perfekt! Alltså lite för snuttit.
Vi kan ju sätta en gräns för hur långa inläggen får vara t.ex. högst 5 rader och minst 4
lillie!!

Varför överdriva åt ena eller andra hållet. He,he!!

Jag vädrar bara mina åsikter. Du får skriva hur långa inlägg du vill. Bläcket tar aldrig slut i en dator, konstigt nog. Men vill du jag skall läsa vad du har på hjärtat så formulera dig kort.

När det gäller datorer då skriver ni för lite. Varje gång så måste Göcke fråga vad ni har för grejer i burken. Ni utelämnar väsentliga uppgifter nästan varje gång. Ja!! T.o.m varje gång.

Jag har försökt att införa ett system där ni anmanas att i Er Profil uppge vad ni har för grejer framför er. Men det går tydligen inte hem. Men jag fick tydligen Daniel att införa datorvana( 1-5). Alltid något. He,he!!

OPERATIVSYSTEM: Windows XP Home Edition ServicePack 2. o.s.v!!!
Lös Windowsskiva eller OEM. Trådlös router eller ej. Telefonmodem eller
Kabel eller ADSL. Listan kan göras lång.
Jag tror jag för enkelhetens skull slutar tråka ut folk på forumet och söver någon annan med mina 10cm+ inlägg istället.
Lillie du tråkar inte ut någon, tvärtom du är ett enormt tillskott för IS, tro inget annat.

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem