Måndag 29 april 2024 vecka 18
Forum
Kategori: InternetStart

Sport från SvD

Sport från SvD

Ser att sportslänkarna är borta igen på startsidan, och vi har fått dit "Mest lästa"!
Ja vet att jag hittar sporten om jag klickar på en av nyhets länkorna och scrollar helt ned på sidan, men min fråga blir då är sporten borta permanent på startsidan? Ursäkta, länkorna går ju till SvD, och inte DN
Antal svar på detta inlägg: 10
Ding-arm. He,he!!

Jag trodde du hade ramlat oxå.

DN har ju sport så det visslar om det.
Jo, jag vet leiake att "DN har ju sport så det visslar om det. "
Men jag skrev fel i rubriken, för länkarna på internetstart's startsida går till SvD, och icke till DN som jag skrev!
Jag är helt med Ingarm.
Jag saknar också Sportrubrikerna från SvD på startsidan. Jag vill gärna ha de tillbaka.
Kan nån av moderatorerna (Göcke?, han verkar ju alltid vara här) svara på om ni tagit bort sportrubrikerna permanent.

Jag vet att jag skrev fel tidning i rubriken (Ska vara Svenska Dagbladet(SvD) inte DN(Dagens nyheter)

Brinken
Annons
Anledningen till att sportrubrikerna ersatts är som ni säkert märkt att SvD denna vecka uppdaterade sin hemsida. Då bytte vi sportrubrikerna mot mest lästa. Vi väntar för tillfället på ett besked från dem ang vilka rubriker som de kommer att ha. När vi fått svar kan vi lägga tillbaka sporten.
Ni verkar ha struntat i oss sportfånar, När ni har valt en moderat-tidning som SvD så får ni väl räkna med att de sätter sporten på undagtag, och ekonominyheterna främst.
Länkorna!! Heter det inte länkarna? För annars måste jag ha missförstått.
Ursäkta Gollum1!

Men du kan nog inte vänta dig bättra Svenska, av en gammal norrbagge.
Varför inte få möjligheten att få en röd penna och rätta i alla inläggen!
Inga synpunkter på att sportsrubrikerna är borta?

(inga stavningsfel hittades! av Google)
Brinken , som Daniel skrev så har tidningen bytt weblayout.
ett stort steg för vilken tidning som helst,
och det är just nu denna uppgradering som styr om vi kan hämta
det flöde av rubriker som vi önskar.
Nu är sporten är tillbaka!
Tack!
För att sportrubrikerna är tillbaka, eftersom jag är en sportfåne har jag saknat dem.
ÄN EN GÅNG TACK!
/Brinken

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem