Fredag 3 maj 2024 vecka 18
Forum
Kategori: InternetStart

Saknar ni en medlem

Saknar ni en medlem

Ja!!

Om någon är aktiv varje dag. Så pang!! Inte ett ljud..

Man undrar ju ? Är det nyfikenhet eller, vad......

Men Göcke är nog lite för dramatisk. Jag har haft detta problem med larm på nära håll. Totalt meningslöst!!

Vad händer om du svimmar och ramlar ihop som jag gjorde. Inget.!!
Du kan ju inte trycka på något larm när du är avsvimmad. He,he!!
Antal svar på detta inlägg: 19
Sidor: 1 2 Nästa »

du har så rätt leiake, jag är dramatisk. händer det en själv så har man förmodligen ingen möjlighet att vare sig ringa eller sända sms osv.

men det hindrar ju inte att vi disskuterar om hur man kan hjälpa andra
att förmedla sig till anhöriga om de hittar en.
JA!!

alandia,+6 st. kvinnor, Moppan, Joanna, lillie, Orkidé, Millep, Syren!!

Varför, just kvinnorna. Kan det bero på att det är mycket intresse för Datortråda och därför blir det mycket lite allmänna trådar?
Tror inte att det har hänt dem något, men de saknas här!
Jag tror Du har många rätt i det Du skriver. För mycket datortrådar och inget av allmänt intresse för kvinnor. Vi är ju lite olika som bekant.
Annons
Moppan !! Där va´Du ju´!! Du har varit borta ett tag eller hur!!!
Ni kvinnor på IS. Varför startar ni inte en tråd själva. Han ni ingen fantasi??

Ni kanske vill ha lite av min för den flödar över ibland.
Vi har nog minst lika mycket fantasi som du har Leiake. Men jag tycker inte IS ger mej så mycket i utbyte så därför har jag försvunnit. Men jag är inte död och sitter inte under en gran i skogen heller.
Hej! Så trevligt att vara saknad! Har inte haft så många tillfällen att vara här inne just nu. Ska nu skriva en tråd.Men jag kommer kanske inte vara här lika mycket som tidigare. Men ska hålla koll här så fort det är möjligt.
Nu börjar de kännas en doft av blommor!! Snälla va´ här lite oftare lägg er i allt, det försöker jag göra!!

Men jag vet inte kanske har detta Forum blivit ett Forum för endast data problem.


Allmän trådarna är nästan döda, eller dör ut efter kanske 1 svar.

Om IS Forum ska hålla sig populär och omtyckt kanske vi måste bli lite mer flexibla!

Kanske tillåta lite fler trådar och kanske tuffare tag, utan personpåhopp!!

Nya förslag och ett ja eller nej till en lite tuffare linje här på Forum???

Något måste vi nog göra?
hallå där... visst finns jag. Håller på med försäljning av våran villa. Vi har just köpt en 3-rums lägenhet i Mariehamn. Skall flytta i december. Har mycket att stå i för tillfället. Men tittar nog in här lite allt som oftast.
Ha en skön fortsättning på hösten.
alandia
Någon som e intresserad av villan?
se http://home.aland.net/jiwe/huset.htm
alandia; jag är inte intresserad av ditt hus, men att Du finns kvar här på IS forum!!

Hör av dig igen när allt lugnat ner sig!

Vill höra fler fina berättelser!

Ha´ det så bra!!!

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem