Tisdag 14 maj 2024 vecka 20
Forum
Kategori: Familj och hälsa

Vingligt värre

Vingligt värre

Kolla detta vingliga ekipage!!!!

http://www.youtube.com/watch?v=J7VKhrSmRaU


/Mi
Antal svar på detta inlägg: 5
Är det konstigt hon ramlar! Det är ju bara skinn och ben! Inga muskler som kan hålla henne uppe. Vilket sjukt skönhetsideal dessa klädskapare har. Tacka vet jag mulliga kvinns! Det ska vara något att hålla i när åskan går!
Kan det bli annat än vingligt med 10 cm höga klackar och att gå som en ballerina på tårna men samtidigt nästan slå korsben i gången å svänga med höfterna som dom modevisarna skall göra.
Du eje: hur tror du en mullig tjej hade klarat dessa skor??? i och för sig så kanske dom faller mjukare men dessto hårdare.
En mullig tjej klarat av de skorna? Mycket bättre än dessa anorexiaoffer eller är det bulimi de lider av? Det syns ju att hennes ben är ju som gummisnoddar! Inga muskler alls! Hur ska hon då kunna hålla balansen?
Nej nu får vi snart ryta till mot dessa modeskapre som har "mejslat" ut ett skönhetsideal som ligger ljusår ifrån hur en kvinna ska se ut. Sedan klagar man på att deras egna döttrar har ärstörningar! Tala om dubbelmoral!
Annons
Hade stackarn haft gympadojjor så hade hon nog inte ramlat, hade passat bättre med vannakannan också.
Man brukar ju inte påta i trädgården i högklackat precis.
Men visst såg det komiskt ut

eje, visst är modellerna väl smala, men inte ska tjejerna behöva vara feta heller... det är heller inte bra hälsomässigt. Risk för höga blodtryck och diabetes.
Lagom är bäst...
Vem har sagt att de ska vara feta? Jag har sagt "Mulliga" och det är stor skillnad på mulliga och feta! Såna benrangel som visar upp kläder skulle jag inte vilja ta i bara Tänk om man bryter nåt!
På tjejen förstås, vad annars?

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem