Fredag 26 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: Dator och internet

Välj ditt Windows efter behov

Välj ditt Windows efter behov

Fick detta i huvudet "bara så där"!!

Varför finns det inte ett operativsystem som är graderat efter behov. Vi har ju i vår profil på IS. Datorvana 1-5. Mycket bra!!

Varför finns inte ett OS i denna gradering.

Du går in i en datorbutik. Halvt vettskrämnd. En försäljare rusar på dig. Här har vi en dator med ett ruskigt ös. Köp den nu. !!! Du fattar inget!!Han surrar om GB hit och dit.

Ditt behov är att skicka mail till din moster i Skara samt betala räkningar .
Möjligen surfa lite på IKEA. Möjligen spela lite spel. He,he!!

Då räcker det ju med den allra billigaste datorn med ett operativsystem.
Typ Windows XP för 25:-. Men dom lurar oss.He,he!!
Antal svar på detta inlägg: 12
Sidor: «1 2

leiake

Manual???
Vad är det för nåt. Låter tråkigt.
mycke roligare att leka med mobilen och hitta alla fuktioner.
På så sätt så blir man mer van med sin mobil och man lär sig använda de saker som man behöver.
Det man inte behöver varför ska man läsa om dom.

Dessutom när man pillrar och leker med sin mobil så märker andra att du köpt nåt nytt ochy spännande och då får man möjlighet att skryta om vilket kap man gjort *L*


Jojje
Om du ska ha en mobil med bra betteritid så känns det som Sony Ericson (SE) är bäst över lag på den fronten. Både standby och taltid.

Själv så har jag en SE modell W850i och nackdelen med den är att den känns lite klumpig (tjock) och kalendern i SE och tyvärr så har de flesta SE-modeller samma kalender.
Nää det blir ingen Nokia N95 8GB efter vad jag nu läst på olika forum. Kan ju inte ha en mobil som man hela tiden skall springa och ladda. Jag jämför då med min SE 810i som jag laddar en gång i veckan. Trots att jag lyssnar på mp3 och radio.

Sida:
« 1 2


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem