Fredag 3 maj 2024 vecka 18
Forum
Kategori: InternetStart

Funksjonsfeil i forum?

Funksjonsfeil i forum?

Når jeg har "forhåndsgransket" et innlegg, og vil "gå tilbake", er ruten ofte tom.

Jeg finner innlegget igjen hvis jeg klikker litt frem og tilbake. Men det må jo være en funksjonsfeil?

Opplever andre dette?
Antal svar på detta inlägg: 12
Sidor: 1 2 Nästa »

Ja jag har samma problem. Använder du också Fx (Firefox)?
Ni tar för lång tid att skriva ert inlägg. Då blir det så. Tyvärr!!

Ni kan ha Ubuntu som webbläsare. Det kvittar.

Ni måste skriva kortare och intensivare i era inlägg.
Jag brukar kopiera texten innan jag går tillbaks för att vara säker på att få med mig all info
Annons
Skriver ni långt, skriv först texten i en ordbehandlare.
Kopiera sedan och Klistra in på IS.
Då slipper du gå miste om texten du skrev.
Till leiake det är nog ingen mening att ge dig tips på nya os eller browsers eftersom du inte kan skilja på dom.
Ger alla andra länken så att ni kan se att UNBUNTU är ett os.
http://www.ubuntu-se.org/drupal/
Det värsta är att man glömmer detta med att kopiera. Helst när man får lite brått att svara.

Men att kopiera och klistra in är ju perfekt.Bara man kommer ihåg!!

En lösning är ju att Daniel fixar med en påminnelse där man erinras om kopiera innan man går tillbaka. Det finns många sajter som har sådant. Hotmail är en sådan.

Glömmer man kopiera så blir man vansinnig när sidan blir blank. Vansinnig är bara förnamnet. Ursinnig ligger nog bättre till.
Jojje!!

Jag vet. Jag rör ihop det ibland.

Kan man använda IE7 i Ubuntu. Om man laddar ner Ubuntu så raderas visst hela hårddisken från konkurrerande OS. Är det så.

Plats för varning. Tror jag!!
Numera kopierar jag alltid när jag skriver i ett forum Förut, om texten försvann vid förhandsgranskning ,brukade jag klicka på framåtpilen och då kom alltid texten tillbaka
Nej det går att köra Ubuntu från cd skiva utan att ladda ned på hd. Och jag har aldrig drabbats av förlorade data i Windows efter användning på det sättet.
IE7 är inget man kör när man använder Linux. Man kan använda några av dessa.
Se länken http://www.itp.uni-hannover.de/~kreutzm/en/lin_browser.html
Och som vanligt allt är GRATIS
Jojje:

Jeg har Opera, Fx og IE, men bruker IE til vanlig.

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem