Lördag 4 maj 2024 vecka 18
Forum
Kategori: InternetStart

Kändisnyheter

Kändisnyheter

Måste få fråga....Vem ända in i Häcklefjäll är det som sätter de, många gånger, fullständigt vansinniga rubrikerna på "Kändisnyheter"???

Nu senast "Britney Spears nakenchock!" - som vare sig är naken eller på något sätt "chockerar". Är rubrikerna satta av barn eller av ironi eller...???
Antal svar på detta inlägg: 13
Sidor: 1 2 Nästa »

Kent57!

Britney Spears kom tydligen ut naken ifrån en provhytt när hon provade kläder en gång! Sedan kan mann skriva precis var man vill. Allt säljer!!
Thomas2....Jo, jag förstår den biten - men vem/vilka är nötterna som rubriksätter???
de som skapar sidorna , gör ju sina egna rubriker

och i detta fallet är det ju
[ http://www.posh24.se ]
som delar med sig av rssfeedsen till oss på IS
Annons
Göcke...ok, Tack!
Kent57

Dom lyckades med sin rubriksättning eller vad säger du.

Det första du gjorde när du såg rubriken var väl att klicka på den.
Precis det dom ville. Dom fick en klick på sin sida.
Smart marknadsföring kallar jag det.
Baloo...jo...jag förstår det med...men tillslut skjuter man sig själv i foten med den typen av agerande... Jag tappar tilliten till den typen av marknadsföring helt enkelt och jag har mailat dom för att få ett svar.
Jag tror till och med att britney var naken när hon föddes. Likaså våran kung.
Deras största kategori besökare är tonåriga tjejer och gubbsjuka grabbar som vi.
Småttingarna är för dumma för att fatta att det är marknadsförsingstrix dom kör med och vi klicka ändå för vi har inget bättre föer oss för tillfället.

Så jag tror inte dom bryr sig om om skjuter sig själv i foten. Dom klarar sig ändå.

Förresten jag vet en som verkligen skjöt sig i foten och fortfarande är känd.
Dusty Hill. Basisten i ZZ top
baloo..gillar ditt inlägg men Du glömmer ett par saker... Jag är vare sig "tonåriga tjejer" eller "gubbsjuka grabbar" - på sikt skjuter dom sig själv i foten...
Själv har jag helt slutat läsa AB o Expr.
Min uppfattning är att de tidningarna idag, är vad Hänt i veckan var för 10 år sedan, och eftersom mitt "kändisintresse" är obefintligt så ger de inte längre mig något.

Sydsvenskan, DN o SvD. .....det är "riktiga" nyheter.
(ännu så länge iallafall)

/Zap

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem