Fredag 3 maj 2024 vecka 18
Forum
Kategori: InternetStart

Saknar inlägg

Saknar inlägg

Jag saknar dessa livliga inlägg som leiake kommer med.
Han får fart på forumet och jag blir på bra humör när namn läser det han skriver, för det mesta.
Om det beror på att vi kanske har samma humor och kan skratta åt sådant som andra inte förstår det roliga i eller om det beror på något annat vet jag inte men jag saknar dessa finurliga inlägg.

Det finns säkert fler som tycker som jag.

Kom igen nu leiake och strunta i de som inte har den "rätta sortens humor".
De kanske har haft en usel uppväxt och allting ska vara allvarligt och skämtar man gör man fel.
Antal svar på detta inlägg: 24
Sidor: «1 2 3

pensionär:
Bra mycket klok inställning!!
ps. Tack för din gratulation, nettan
alandia
Klart det ska va kul på ett forum, Men frågar man en seriös fråga (typ firefox frågan som va för några dagar sedan)Då kanske skämtarna kan hålla sig tbax lite för det är bara frustrerande att läsa dessa skämt om man vill ha ett vettigt svar
Jag tycker det börjar likna en syjunta ,där man hela tiden pratar skit om dom som inte är närvarande
Annons
Härligt lea att du vågade skriva en historia.
Det stämmer ju inte in i tråden!!!!

Det är sådana inlägg som livar upp och gör det trevligt tycker jag.

Om ni som är gnällspikar kommer med en bra historia istället för gnället så kan man kanske få skratta lite istället för att läsa om de som retar upp sig på skitsaker.

Observera att jag inte nämner några namn utan de som känner att det passar in på sin inställning i frågan kanske tar åt sig?

Om förstånd finnes

Fortsatt trevlig helg också på er ALLA!!!

Sida:
« 1 2 3


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem