Fredag 26 april 2024 vecka 17
Forum
Kategori: Dator och internet

Alla mina filer försvann..

Alla mina filer försvann..

Sablar så deprimerande! Jag var så j***a korkad så jag laddade hem ett program, tv-tool, från nätet, & installerade det. Se'n la datorn av. Jag lyckades i alla fall göra en systemåterställning, men nu verkar det som att allt som fanns på datorn innan, det har försvunnit; kort, musik, allt... F*n oxå!! Alla mina kort & filmer... Det har aldrig hänt förut, jag har gjort systemåterställningar, men då har det mesta funnits kvar efteråt. Min man kommer skälla ut mig efter noter när han får veta.

Jag tror inte det finns någon räddning, jag ville mest bara få berätta...

Antal svar på detta inlägg: 18
Sidor: «1 2

PerAsk föreslog ju att ta loss hårddisken och köra den som slave på en annan dator,
det är det gängse förfarandet om man vill ha en orubbat filsystem.
startar man ett os från disken så skriver den obenhörligen på C:
Åh, ni är så hjälpsamma & rara allihopa!! Jag har laddat ner "getdataback", hittat alla mina filer, men getdataback vill såklart ha betalt för sina tjänster... Det har jag inte råd med, fattig student som jag är, så nu sitter jag & sparar tillbaka varenda fil manuellt, blir nog sittandes här i natt... Bryr mig egentligen bara om bilderna & filmerna från min digitalkamera, men det handlar ju ändå om några hundra filer, så jag har att göra ett tag. Tur jag är ledig i helgen...
Tackar som allra hjärtligast för hjälpen hörni!!
Linda: Jag har skivan original GDB, du kan få låna den.
leiake har min epostadress. Jag kan inte ge ut den här på IS
Annons
Linda W: eller så meddelar du här din mailadress så kontaktar jag dej
alandia
Alandia! Här är en hotmailadress du kan nå mig på;
Du är väl en ängel...
Göcke eller nå'n! Kan kanske plocka bort min kommentar med mailadressen när ni läser detta... tack!
LW
Tack Göcke. IS fungerar alldeles utmärkt. snabbt agerat ! Linda blev nog nöjd
Go' Morron på er! Solen skiner & fåglarna kvittrar! Nä, inget av det faktiskt, men det känns så, för jag har fått tillbaka mina datafiler! Tack snälla snälla snälla alla ni som kom med tips & råd! Och ett särskilt stort TACK till Alandia såklart.
Jag ska aldrig glömma...

Sida:
« 1 2


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem