Torsdag 16 maj 2024 vecka 20
Forum
Kategori: Familj och hälsa

Vill ni gå ner i vikt på rätt sätt

Vill ni gå ner i vikt på rätt sätt

Ja!! Vem vill inte det. Alla som byxorna spänner i linningen på i alla fall. He.he!!

Efter julen och allt så började byxorna sitta hårt på mig. Jag har ett program
på datorn som jag tar till. Trodde inte mycket på detta. Men jag petade in 1700 kalorier/dag på 5 veckor. Då lovade programmet en viktminskning på 5kg.

Ta mig tusan!! Vägde mig nyss.Ner 5,5 kg. Jag börjar se ut som en människa igen. Ha,ha! Då är det bara 4,5 kg kvar.

Man äter 5 ggr/dag. Det var viktigt. Första dagarna bör man väga det man hystar i sig. Då får man grepp om vad kalorier är. Jag äter ute varje dag. Ni får räkna med 1000 kalorier i Dagens Rätt. Detta måste ni halvera. Max 500-600. Det är svårast. Man betalar för hel portion, men äter 1 halv. Man är ju lite småsnål av naturen.

Jag är mycket förvånad. Har inte märkt att jag bantat knappt.

Testade med 10 kg på 4 veckor. Då kom det upp en skylt där det stod att det ville programmet inte vara med på. Max 1 kg/vecka. Det finns ingen annan väg. Glöm hårdbantning!!

Vill ni testa så hör av Er.
Antal svar på detta inlägg: 35
Sidor: 1 2 3 4 Nästa »

Jag vill gärna testa. Hur gör Du då, skickar Du mer info via mejl eller skriver Du här på IS?
För fem år sedan vägde jag 147kg, 182 lång. I dag väger jag 91 kg.

Åtgärd!! Jag slopade alla kvällsmackor, men för övrigt äter jag vanlig mat!!

Tänk,så enkelt det kan vara
Moppan!!

Detta är ett gränsfall. Måste konsultera Daniel eller Göcke innan jag klampar på.

Vi hörs på ett eller annat sätt. Det lovar jag dig.
Annons
Det finns ett ord för en väldigt snabb och effektiv viktminskning.
Skilsmässa...

Bör tilläggas att jag är nöjd med vikten
Har gått ner från 127 till 95kg genom att äta och dricka sundare och röra mig regelbundet men rimligt...
Jag äter inget godis, inget fikabröd, har tagit bort potatis och sås! Äter massor av grönsaker och frukt. Dricker ingen läsk, (förstår inte folk som häller i sej cola varje dag, bläää). Jag antar att jag äter för lite. Dansar linedance två ggr i veckan, går en rask promenad på 4,5 km två ggr i veckan. JAG GÅR INTE NER I VIKT!!!!!!!!! Jag blir på så dåligt humör!!!
Jag vet ett sätt som gör att jag går ner i vikt...................................JAG BÖRJAR ATT RÖKA IGEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! JAG ÄR PÅ URUSELT HUMÖR VARJE DAG!!!
Snälla leiake skicka programmet till mej innan jag bryter ihop!!!
Jag vill gå ner 5 kilo! Inte mycket men jag är fixerad vid min vikt!! Det har att göra med ett kontrollbehov som jag har.
Då rörligheten blivit lite mindre numera,
vore det perfekt att ha´ en diét, att följa.

Så jag är verkligen intresserad,

så jag säger som Moppan, har Du chans att förmedla den,
antingen genom mail eller här på IS,
tar jag tacksamt emot det!!
annelie skrev:
Hejsan. Prövar gärna ditt förslag på viktminskning.
Lägger du ut det här eller ska du ha min mejladress.
Annelie
Joanna, skär ner på frukt och ät mer fett. Frukt är en riktig luring om man vill gå ner i vikt. Man tror att det är så nyttigt men frukt innehåller mängder av kolhydrater som du försöker undvika genom att ta bort potatisen.

När man äter fett så tvingar man kroppen att ta av sina fettlager istället för att leva på den energi som kolhydraterna ger. När man äter kolhydrater som i frukt (man kan äta en liten mängd) så höjs blodsockret och kroppen svarar med att producera insulin som sedan hjälper till att packa in kolhydraterna som fett i kroppen. Äter man inga kolhydrater hjäper man kroppen att hålla en jämn blodsockernivå och man blir heller inte hungrig så ofta med en fettrik kost.
Nu måste ni själva ha den rätta viljan annars går det inte att lätta i vikt.

Här finns en demoversion gratis som varar en vecka. När den veckan har gått så säger det bara "pang" så är programmet borta.

Då kan ni välja Cd-skiva eller on line. Jag rekommenderar CD-skiva. Då har ni programmet till nästa gång ni måste ta en kur. Online varar bara ett år

Följer ni programmet så lovar jag att ni går ner 1 kg/vecka. Det låter ynkligt.
Men är tyvärr sant. Men är ni väldigt kraftig så kan det gå lite fortare i början. Men 4 kg/mån. är inte så lite. Tänk på en julskinka som väger 4 -5 kg. Det är en riktig bamse. He,he

www.nutris.com/ - 10k Klicka på Demo.

Jag står till tjänst med programmet om det är något oklart. Men har jag klarat det. Då klarar alla det. Lycka till. Hör av er hur det går.

Sida:


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem