Fredag 3 maj 2024 vecka 18
Forum
Kategori: InternetStart

Länk till Dansbandsdax

Länk till Dansbandsdax

För lyssnare av dansbandmusik vill jag tipsa om att lyssna på
www.dansbandsdax.se där spelas det musik hela tiden och om man blir medlem kan man önska musik det finns jättemycket att välja på.
Kanske dax att lägga upp dansbandsdax på IS?
Antal svar på detta inlägg: 9
laq!

Jag har inget emot dansbandsmusik. Tvärtom. När man dansar är det väldigt lätt att hålla takten. Man kan köra tryckare. Det gillar jag.

Svt. har en film om hårdrockare. Dom är nog inte överens med oss. Dom gillar inte tjejer????

Denna film tar 9 minuter. Men det orkar ni. Tro mig. Man blir förstummad.

www.youtube.com/watch?v=crxsXWYWvN8

När man klickar på :
Tomsradio.com
Ledande inom Internetradio är Tomsradio.com där du själv kan göra egna playlists m.m.

-- händer det ingenting .....

...... vore kanske bättre att lägga in www.dansbandsdax.se så händer det saker!!!
Tack för den länken laq! Den var toppen. Jag tycker också att den länken ska infogas till de andra radiolänkarna här på forumet.
Annons
Tack babo43 .... då är vi minst TVÅ som önskar få denna länk inlagd!
Nu är vi tre!!!
Fyra!!!
Faktiskt ganska skönt att ha i lurarna när man sitter vid datorn, inget snack, bara musik.
Är egentligen ingen älskare av dansbandsmusik och tycker väl egentligen att det är liite töntigt, men så här och i bilen funkar det.
Så blev det 5!!
Kan inte säga att vi blev 6 för Dansbandsdax ligger på mina favoriter och som jag lyssnar på vid varje tillfälle jag är vid datorn. Det första jag startar upp efter att IS öppnat sig. Är faktiskt skönt att ha den musiken när man sitter å har en massa skrivarbeten inget snack som stör tankarna som visst prat kan göra ibland.
Jag är regad där som Rolf å jag messade denna länken till admin i går och fick följande svar med att det Pellet skrev var det bästa betyg man kunde få sin musik. Underhåller fast man inte direkt gillar den typ av musik.

Sida:
1


Skriv ett svar

Du måste vara inloggad för att skriva ett svar.

 Logga in eller klicka här för att bli medlem